FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Y-17 Мобільний травмокостюм (англ. Y-17 trauma override harness) — істота Old World Blues, додатку до Fallout: New Vegas, довоєнні автономні роботизовані костюми, створені для евакуації поранених солдатів з поля бою.

Історія Редагувати

Костюм був створений у медкомплексі Y-17 дослідного центру Велика Гора з розрахунком на зменшення кількості бойових втрат. Костюм відстежував життєві показники людини, і, як тільки досягався певний межа ушкоджень, він брав під свій контроль моторні функції людини і змушував його крокувати до бази, координати якої попередньо заносилися в пам'ять костюма. Це було технологічне диво, в якому застосовувалися «розумні» волокна і штучні м'язи, а не груба гідравліка, домінувала у військових розробках до 2077 ріка.

Однак, із-за того, що ці костюми так і залишилися прототипом, у них не встигли вирішити кілька серйозних помилок. По-перше, якщо в пам'ять костюма не були внесені координати бази, то костюм починав пересуватися в непередбачуваному напрямку. По-друге, хоч і була можливість калібрувати верхня межа ушкоджень, сенсори не могли визначити, чи живий взагалі людина. І, по-третє, хоч костюм і записував в пам'ять всі рухи бійця і міг «вивчитися» всім рефлексам стрільби і ближнього бою, він не мав системи розпізнавання «свій-чужий». Всі ці недоліки призвели до того, що костюми вийшли з-під контролю вчених і влаштували безлад на території дослідного центру.

Без інформації про місцезнаходження бази і про те, чи живий чоловік, костюми перетворилися в роботизовані самохідні труни: солдати і дослідники опинилися заточені в костюмах, не маючи можливості відключити їх, і вмирали повільною болісною смертю. Навіть через два століття після створення, костюми з кістками випробувачів всередині продовжують функціонувати.

Характеристики Редагувати

Зовні виглядають як скелети, одягнені в скафандр з Fallout: New Vegas, тільки без рукавичок. Мешкають у метеорологічної станції X-17, заводі інноваційних токсинів Z-43, артилерійському полігоні Х-7а і дослідному центрі Х-12. На відкритому просторі будуть зустрічатися по ночах, замість лоботомитів.

Спорядження Редагувати

Озброєння залежить від Рівень персонажа рівня Кур'єра, це можуть бути:

Примітки Редагувати

  • Всі костюми були запрограмовані як жіночі персонажі європеоїдної раси, так що на них діють здібності «Шерше ля фам» та «Вбивця».
  • З вищесказаного випливає, що безпосередньо костюм і череп (а також шолом з черепом) — це неиграбельные варіанти скафандра і стилізовані шоломи.
  • Незважаючи на те, що костюми являють собою напівмеханічними істоти, вони не отримують додаткового збитока від імпульсного зброї, звукового емітера або імпульсних гранат.
  • Хоча в костюмах вже давно залишилися тільки кістки без живої тканини, ефекти розчленування будуть показувати червону кров і плоть. При обшуку трупів з деяким шансом може попастися чоловічина, а також кров'яна ковбаса або рідка червона паста при наявності здатності «Прекрасне блюдо». Можливо навіть з'їсти труп при наявності здатності «Канібал».
  • При відриванні «голови» костюма шолом зламається, але череп не випаде з нього. А розлетілися частини тіла можуть містити навіть очні яблука.
  • При використанні здібності «Практична анатомія» важко сказати, які в костюмів показники ОЗ і ПУ, оскільки повне (англійська) найменування цих істот закриває ці показники.
  • Незважаючи на відсутність рукавичок, костюм якимось чином примудряється управляти кистями рук мертвого випробувача і навіть стріляти. Швидше за все, це недогляд розробників.
  • Якщо знаходитися близько від костюма, то можна почути гуркіт кісток колишнього випробувача. Це позначається навіть у субтитрах: «*Гуркіт декількох кісток*».

За лаштунками Редагувати

Perk wild wastelandНаступна інформація заснована на даних «Дикої Пустки» и не підтверджена основним каноном.

При наявності особливості «Дика Пустка» під час бою іноді можна почути, як з костюмів лунає: «Ей, хто вимкнув світло?!». Це відсилання до декількох епізодів Доктора Хто (8 і 9 серії четвертого сезону).

Perk wild wastelandКінець інформації, заснованої на даних «Дикої Пустки».

Поява Редагувати

Y-17 Мобільний травмокостюм з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати