FANDOM

Gametitle-FNV OWB.png

Y-17 Медичний комплекс (англ. Y-17 medical facility) — локація Old World Blues, доповненні до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Підземна лабораторія, де раніше проводилися операції по лоботомії. Знаходиться на південному заході від Дослідного центру X-8. Являє собою багаторівневий центральний зал і примикає до нього зал з камерами утримання піддослідних. Головне приміщення заповнене комп'ютерами і столами, є закопаний в смітті і непрацюючий Авто-Док (швидше за все Марк IX або дослідний зразок). Нижню частину приміщення патрулює унікальний робот Д-р Санітар ДМН ДФМН ДСН. Верхню частину патрулюють два Містера Санітара серії «Марк». Бічна кімната заблокована силовим бар'єром, який може бути відключений за допомогою звукового емітера з апгрейдом. Відразу ж за бар'єром лежить стерилізаційна рукавичка. Після взяття рукавички з'являються три агресивних лоботоміта.

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • На вхідних дверях Y-17 намальований червоний прапор — попередження про небезпеку, залишене Уліссом.
  • У клітці з выломанной дверима на стовпі намальований знак Братства Стали, швидше за все зроблений Крістін Ройс .
  • терміналі, що знаходиться на верхньому рівні, є замітка про випробування технологій в «С'єрра-Мадре».

Поява Редагувати

Y-17 Медичний комплекс з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі