Fandom

Архіви Fallout

X-8 Дослідний центр

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV OWB.png

X-8 Дослідний центр (англ. X-8 research center) — простір в Old World Blues, додатку до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Центр X-8 призначався для досліджень, пов'язаних із створенням т. н. киберпсів для військових та «мирних» потреб. У Fallout: New Vegas один такий пес є у Короля — можливий напарник Кур'єр Рекс. Керував центром доктор Бороус. Судячи із записів на терміналах, не все проходило гладко — одного разу для випробувань, замість звичайних собак надіслали нічних мисливців, що закінчилося трагедією — майже весь персонал, за винятком одного, який вижив, був убитий тварюками. В лабораторії Х-8 знаходиться машина, за допомогою якої можна проводити схрещування. Управління машиною для схрещування проводиться через термінал. Усього доступно кілька варіантів:

У добу можливо провести лише три експерименту. Експеримент зі схрещування собаки і робота можна буде повторити, якщо Роксі загине.

У цій лабораторії можна одержати для поліпшення звукового емітера, після проходження квесту «X-8: кошмар в середній школі!». Під час проходження місії можна зустріти Гейба— кіберпса, що належав лікарю Бороусу. При виході з лабораторії можна зустріти кількох робоскорпіонів. В лабораторії є кілька лоботомітів, а в ході проходження місії зустрінуться нічні мисливці, киберпси та інші вороги. Після проходження основного квесту «X-8: кошмар в середній школі!» можна ще раз пройти випробування вже з новими тестовими зразками — нічними мисливцями, і тим самим завершити квест Х-8, отримавши досягнення. Також, саме тут була розроблена рушницю-киберпес K9000 — про це можна судити по записах на терміналах і голографічної моделі гармати в одній з кімнат.

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

X-8 Дослідний центр з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

За лаштунками Редагувати

Perk wild wasteland.pngНаступна інформація заснована на даних «Дикої Пустки» и не підтверджена основним каноном.
  • При наявності особливості дика «Дика Пустка», можна спостерігати п'ятьох армійських киберпсів, грають в покер. Ця сценка є відсиланням до популярної в США серії з дев'яти карикатур 1903 року випуску, намальованих американським художником Кассіусом Кулиджем. У серії ігор Fallout подібне вже обігрувалася в спеціальній зустрічі Fallout Tactics, — «Браміни та покер».
  • Завдяки цій особливості, на одній з стін з'являється напис «Wolverines» (укр. «Росомахи»). Це відсилання до фільму Джона Міліуса «Червоний світанок» (англ. Red Dawn, 1984).
  • Фраза, яку вимовляє робомозг, що з'явився внаслідок схрещування робота та лоботоміта, взята з короткого монологу кита з роману Дугласа Адамса «Путівник Галактикою для космотуристів» (англ. The hitchhiker's Guide to the Galaxy, 1979). Останній персонаж присутній в якості однього із сюрпризів Fallout 2.

Посилання Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі