FANDOM

Gametitle-FNV OWB.png

X-7A Пробний пуск артилерії (англ. X-7a "Left Field" artillery launch) — простір в Old World Blues, додатку до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Являє собою обгороджену територію з кількома гарматами та центром управління. На пульті управління однієї з гармат працює функція «Провести пробний постріл», при цьому в місці попадання снарядів з'явиться кратер з додатковими трофеями. У центрі управління (будка з вантажівкою) можна виявити деяку кількість різних патронів. Територія охороняється роботом-охоронцем RY-589 Робот «Ультімо» та скелетами Y-17.

Скелети Y-17 періодично з'являються в локації, в кількості до 4-х штук, іноді разом із лоботомітами. Тому, періодично відвідуючи це місце, можна непогано розбагатіти на їх зброї, а також боєприпасах. Найкраще підходити туди вночі або рано вранці. Тоді шанс спавна скелетів у великій кількості вище.

На двері командного центру зображений прапор Старого Світу, залишений Уліссом. Схоже зображення є і на шафці за командним центром.

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Локація X-7A Пробний пуск артилерії з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі