FANDOM

Gametitle-FNV OWB.png
Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інші станції.

X-17 Метеорологічна станція (англ. X-17 meteorological station) — локація Old World Blues доповненні Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

У метеорологічній станції Х-17 знаходяться кілька Містерів Сміливців та Залізне Черево». На даху метеорологічної станції мешкають кілька скелетів Y-17, які на високих рівнях озброєні плазмоливами, важкими інсинераторами і лазерними гвинтівками (з'являються при появі гравця на майданчику перед виходом з ліфта на дах, в тому числі — якщо зістрибнути на дах станції з боку будівництва та підійти до ліфта). В лабораторії знаходиться випробувальний полігон для проведення різноманітних експериментів в різних погодних умовах. Гравець з допомогою терміналу може ініціювати проведення експерименту, інсценувавши тим самим над невеликим макетом селища Хіггса дощ. Також там можна знайти карту «Розлому» (як елемент декору). На підлозі перед нею зображення прапора Старого Світу, залишене Уліссом.

Місцезнаходження Редагувати

X-17 Метеорологічна станція знаходиться на північно-західному краю карти, між будівельним майданчиком, сигнальним пагорбом та ботанічним садом X-22.

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

X-17 Метеорологічна станція з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі