Fandom

Архіви Fallout

X-13 Дослідний комплекс

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV OWB.png

X-13 Дослідний комплекс (англ. X-13 research facility) — локація Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

У приміщенні випробувального полігону комплексу Х-13 знаходиться стелс-броня «Марк II» (щоб її отримати, Кур'єр повинен знайти рукавички, чоботи та нагрудник), а також велика кількість нічних мисливців. Зібравши броню, Кур'єр зможе скористатися терміналом, розблоковуючим ліфт в лабораторію тестування виявлення, де можна вдосконалити стелс-броню. Після проходження тестування в будівлі з'являться робоскорпиони.

Комплекс на момент 2281 року добре зберігся. Зовні це укріплена будівля з різноманітним підсвічуванням. Всередині знаходиться КПП, кілька лабораторій (розробки і виробництва частин стелс-броні і виведенню нічних мисливців) і 2 складських приміщення. Остання лабораторія має вихід в тестові приміщення. Там же проглядаються вольєри нічних мисливців. Тестова зона розбита на 2 рівня: спостережна (вгорі) і смугу перешкод (внизу). Сам рівень сильно постраждав від часу, особливо смуга перешкод. В цілому Х-13 не сильно постраждав від часу і це одне з небагатьох місць Гори, яке мало постраждало.

Корисні знахідки Редагувати

Пасхальне яйце Редагувати

Використовуючи код примари або зламавши замок, використовуючи шпильку, можна знайти кімнату віртуальної реальності, з голограмами протонної сокири і металевого ящика, двома скелетами, інверсійною протонною сокирою, психо і передсмертною запискою.

Поява Редагувати

X-13 Дослідний комплекс з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі