FANDOM

Gametitle-FNV OWB

X-12 Дослідний центр (англ. X-12 research center) — локація Old World Blues, доповненні до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Дослідницький центр, в якому раніше проводилася розробка мобільного травмокостюму Y-17. Є триповерховою будівлею з підземним розташуванням поверхів.

На першому рівні розташований термінал X-12, з якого можна дізнатися історію комплексу. При випробуванні нових травмокостюмів стався інцидент — травмокостюм померлого дослідника Гарріса внаслідок технічних недоліків вийшов з-під контролю і напав на інших дослідників. В якості допомоги вченим було видано «рушниця-киберпес K9000», але один з бійців випустив його з рук, і їм озброївся травмокостюм. Внаслідок цього прохід на рівень 2 був заблокований силовим полем (яке може бути відключено тільки за допомогою вдосконаленого звукового емітера), а персонал евакуювався.

Мешканці Редагувати

У комплексі замкнений «Y-17 Мобільний травмокостюм «Майстер»». Після його знищення в комплекс увійдуть ще три звичайних мобільних травмокостюма Y-17.

Цінні знахідки Редагувати

За лаштунками Редагувати

Perk wild wastelandНаступна інформація заснована на даних «Дикої Пустки» и не підтверджена основним каноном.

При наявності особливості «Дика Пустка» скелети можуть вимовити фразу «Гей, хто вимкнув світло?» Це відсилання до серіалу «Доктор Хто» (серія «Тиша в бібліотеці»).

Perk wild wastelandКінець інформації, заснованої на даних «Дикої Пустки».

Поява Редагувати

X-12 Дослідний центр з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.