Fandom

Архіви Fallout

Wasteland

6301стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Wasteland (укр. Пустка) — постапокаліптична комп'ютерна рольова гра. Була розроблена у 1986 році Брайаном Фарго (Bryan Fargo), Аланом Павлишом (Alan Pavlish), Майклом Стокполом (Michael A. Stackpole) і Кеном Андре (Ken St. Andre) Interplay Entertainment. Випущена компанією Electronic Arts.

Сюжет Редагувати

Дія гри відбувається в середині XXI століття, після тотальної ядерної війни між США і СРСР. Величезні території Землі перетворилися у Пустки (англ. Wastelands). Персонаж гравця очолює загін пустельних рейнджерів (англ. Desert Rangers), які є нащадками солдатів інженерних військ Невади, які пережили катастрофу. Цього загону доручено розслідувати серію різних пригод, що сталися в пустелях Західного узбережжя США. Досліджуючи персонажем постапокаліптичний світ, гравець буде зустрічати відокремлені людські поселення, включаючи напівзруйнований Лас-Вегас. Спочатку загін складається з чотирьох чоловік, який згодом може бути збільшений до семи.

Вплив на інші ігри Редагувати

Wasteland була успішною грою, включеної в безліч списків кращих ігор. Журнал Computer Gaming World присудив грі нагороду «Краща рольова гра року», а через десять років вказав гру дев'ятою в списку ігор всіх часів.

Гра стала прабатьком цілої серії постапокаліптичних ігор, оформилися в окремий жанр. Сам розробник, Interplay, назвав Wasteland духовним прабатьком серії ігор Fallout, в якій зустрічаються окремі елементи і відсилання до Wasteland.

Сіквел Редагувати

У 2003 році InXile Entertainment (очолювана продюсером Wasteland Брайаном Фарго) придбала права на Wasteland у Electronic Arts. Сам Брайан обмовився, що збирається випустити продовження Wasteland.

Брайан Фарго взимку 2011-2012 оголосив, що готовий до роботи над Wasteland 2, але, так як для початку процесу розробки потрібно було зібрати $900 000, було вирішено просити фінансової підтримки у гравців. Ідея виявилася дуже вдалою: $3 040 649 — саме таку суму вдалося зібрати команді на розробку гри, а необхідні $900 000 розробники зібрали в перші кілька днів. Більшу частину грошей ($2 933 147) Брайан Фарго і inXile зібрали за допомогою популярного нині краудфандінг-сервісу — Kickstarter, в чому їм допомогли понад 60 тисяч вкладників. Винахідливі розробники не обмежилися одним Kickstarter, який працює тільки з платіжною системою Amazon, і дали всім бажаючим можливість зробити внески за допомогою PayPal на офіційному сайті гри. Цей крок приніс у загальну скарбничку ще $108 173. Загальна сума перевищила початковий необхідний бюджет більш ніж у три рази. До розробки гри приєднався Кріс Авеллон і студія Obsidian Entertainment.

Гра створена на движку Unity3D, що дозволило їй вийти на широкому спектрі платформ.

  • 9 лютого 2013 року вийшов перший трейлер, що демонструє геймплей.
  • 14 грудня 2013 року гра вийшла в ранньому доступі в Steam.
  • 19 вересня 2014 року відбувся світовий реліз Wasteland 2 для всіх трьох заявлених платформ: Windows, Linux і Mac OS X. Світовим видавцем стала компанія Deep Silver. Видавцем і локализатором в Росії і СНД є компанія «Бука»
  • 4 березня 2015 в ході виставки GDC 2015 була анонсована версія гри для Xbox One, яка вийде за програмою публікації ігор ID@Xbox.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі