Fandom

Архіви Fallout

Van Buren

6100статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-VB.png

Van Buren (укр. Ван Бюрен) — скасований проект компанії Black Isle Studios, який згодом повинен був стати комп'ютерною грою Fallout 3. Деякі концепції, персонажі і локації, вигадані для гри Van Buren, були пізніше використані в Fallout: New Vegas.

Походження назви Редагувати

Починаючи з 1999 року, Black Isle Studios стала привласнювати розроблюваним проектам внутрішні кодові назви — імена американських президентів. Гра отримала назву на честь восьмого президента США Мартіна Ван Бюрена.

Розробка Редагувати

Перші згадки про проект як про продовження серії Fallout з'явилися на форумі Black Isle Studios в 2001 році при спілкуванні співробітників компанії з фанатами. Гру планувалося випустити до 2003 року. Все йшло по плану, була створена технічна демоверсія (з якої робилися скріншоти, викладені на сайті Black Isle). Також планувалося модифікувати ігрову систему SPECIAL, змінивши механізм підрахунку шкоди і додавши в неї ряд здібностей.

Але після того, як Black Isle була розформована в 2003 році, а Interplay Entertainment оголосила про своє банкрутство, проект Van Buren був закритий. Однак в інтернеті стали з'являтися дизайнерські документи про розроблювану Fallout 3. Завдяки їм стало відомо, що в грі планувалося використання автомобілів і бронетехніки. Також в них містилися описи локацій гри, головних персонажів і основних квестів.

У травні 2007 року з'явився відеоролик технічної альфа-версії, що демонстрував можливості і ігровий процес гри, а також сама альфа-версія доступна для завантаження.

Сюжет Редагувати

Протагоністом гри є В'язень — ув'язнений в'язниці Тіббетс, зловісної виправної установи, ще довоєнної споруди. Гравець може вибрати для нього біографію — чи є В'язень безневинною людиною або злочинцем, посадженим у в'язницю за свої злодіяння. На жаль, персонаж жіночої статі є одним з найбільш неопрацьованих елементів у грі. Розробники не передбачили для персонажа жіночої статі одяг, тому гравець змушений починати гру з абсолютно оголеним персонажем.

На початку гри В'язень прокидається в незнайомій йому камері. Раптово вибух руйнує її частину; через дірку в стіні він вибирається за межі в'язниці, де на нього нападає незнайомий супротивник. Розсудивши, що власна шкура дорожче, В'язень біжить геть від в'язниці, в Пусту, щоб знайти там собі притулок.

Істоти Van Buren Редагувати

Локації Van Buren Редагувати

Дія гри відбувається на території американського південного заходу (штати Арізона, Невада, Колорадо, Юта) в 2253. Найзахідніші ділянки на карті гри є самими східними кордонами Нової Каліфорнійської Республіки. Деякі локації, які повинні були з'явитися в Van Buren:

Галерея Редагувати

Відео Редагувати

Black Isle's Van Buren01:31

Black Isle's Van Buren

Випадкова вікі