FANDOM

Gametitle-FO3 BS

Tesla Cannon — тестове важка зброя, використовуване розробниками в процесі розробки Broken Steel, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Tesla Cannon являє собою химерний гібрид гранатомета і гармати «Тесла» — по більшості параметрів (включаючи використовуваний боєприпас) воно ідентичне гранатомету, однак при стрільбі, подібно «Теслі», випускає енергетичні промені.

Судячи з того, що в G.E.C.K. це зброя позначено як «testPhilTeslaCannon», а також беручи до уваги його місцезнаходження, можна зробити висновок, що воно ніколи не призначалося для використання у звичайному ігровому процесі, і було створено розробниками тільки для проведення внутрішньоігрових випробувань.

Характеристика Редагувати

В цілому, це зброя гармонійно поєднує в собі найгірші риси своїх предків, і по сукупності параметрів поступається їм обом. Порівняння характеристик наведено в нижченаведеної таблиці.

Зброя Сумарний збиток Радіус ураження Розкид ОД/постріл % крит. ССТ Вага
Tesla Cannon1402600,555×010020
Гранатомет1704500,555×010020
Пушка «Тесла»1602600,037×29008

Місцезнаходження Редагувати

Єдиний примірник Tesla Cannon знаходиться на західній стороні локації «Супутникова станція-ретранслятор», поза простору доступного при звичайній грі. Для того, щоб до нього дістатися, Самотньому Подорожньому потрібно відправитися в місце, де Ліберті Прайм пробив дірку в стіні, пройти по парапету повз дірки до тих пір, поки він не упреться в скелі. Тепер потрібно застрибнути на перший виступ у скелі, затиснути клавішу руху вперед, вийти в меню і зберегтися. Після цього потрібно завантажити це збереження, і поки воно завантажується затиснути кнопку руху вперед і натискати Y. В результаті, Подорожній повинен буде піднятися трохи вище. Слід повторювати ці дії, поки головний герой не забереться на самий верх і не зможе вільно рухатися. Далі необхідно двигайться в напрямку на південь і знайти столик, біля якого стоять три ящики з патронами. У ящиках будуть гранатометному постріли, а над столом буде парити Tesla Cannon.

Поява Редагувати

Tesla Cannon був вирізаний з доповнення до Fallout 3Broken Steel.

Галерея Редагувати

Відео Редагувати

Один із способів отримання Tesla Cannon.

Fallout 3 - How to get the Beta Tesla Cannon on Xbox 360 & PS3 - Broken Steel