Fandom

Архіви Fallout

One Man, and a Crate of Puppets

6302статті у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Comix 00 smaller fallout poster flat.jpg

One Man, and a Crate of Puppets (укр. Одна людина і ящик ляльок) — одна з частин веб-коміксу Penny Arcade, розміщена на офіційному сайті Bethesda Softworks в рамках рекламної кампанії Fallout 3. Оповідає про єдиного мешканця Сховища 77.

Опис Редагувати

Комікс проілюстрований художником Mike Krahulik за сценарієм Jerry Holkins. Автором концепції виступив Еміль Пальяруло — головний дизайнер Fallout 3. Публікація вийшла в світ у липні 2008 року, містить 12 сторінок.

Сюжет Редагувати

В рамках соціального експерименту в Сховище 77 було заселено лише одну людину. Сховище повністю відповідало всім вимогам підтримки комфортних умов існування, а також в його стандартний комплект забезпечення був доданий ящик з маріонетками.

Отже, герой заходить в Сховище, масивні двері закриваються за ним ... — і виявляється, що він єдина людина в цьому Сховищі. Перший час герой відчуває природно виниклі страждання і муки, пов'язані з перебуванням на самоті в замкнутому просторі, але більш-менш успішно справляється з цим. Через один рік, 3 місяці і 12 днів він звертає увагу на коробку з маріонетками.

Спочатку житель Сховища невпевнено бере в руки ляльок, але вже через два місяці (1 рік, 5 місяців, 7 днів після закриття дверей Сховища) він захоплено грає з маріонетками, вигадуючи різні ситуації. До цього моменту стає очевидним його психічний розлад, оскільки в той же день маріонетка Волт-Бой заговорила.

Вночі житель Сховища прокидається від жахливого звістки — одна з ляльок, Король, була «вбита». Герой вимагає роз'яснень у ляльки Волт-Боя, і виявляється що вони обидва (і герой, і лялька) причетні до «вбивства». Житель Сховища й лялька Волт-Боя (яка відтепер залишиться на руці героя до кінця) вирішують піти із Сховища.

Двері Сховища 77 розкриваються, і перше, що бачить житель — величезного радскорпіона (значно більшого ніж представлені у грі). Потім герой подорожує по Пустці, сідлає мураху, веде бесіду з одноруким гулем (ймовірно, з іншого Сховища). Зрештою його ловлять і зв'язують двоє работоргівців. Поки вони обговорюють, забрати спійманого в рабство або просто з'їсти, житель Сховища просить їх не зв'язуватися з цією лялькою, попередивши, що маріонетка божевільна і вже вбивала раніше.

Далі читач бачить пораненого одноокого работорговця, який в паніці повідомляє іншим, що «він» вбив його напарника Боба, а йому вдалося втекти. Можливо, «він» дозволив йому піти, можливо, переслідував його. На питання, хто ж все-таки вбив Боба, слід відповідь: «людина-маріонетка». Потім чується наближається стукіт ... «Він тут!»

Далі — зображення усміхненої маріонетки, кажучої ,що із Сховищем 77 все пішло не дуже гладко, і жителя Сховища 77, що стоїть серед убитих ним работорговців, і нагадує, що не варто забувати, що Сховища не були призначені для порятунку когось ...

Цікаві факти Редагувати

Випадкова вікі