FANDOM

Gametitle-FO3.pngGametitle-FNV.png
Редактор
G. E. C. K.
FO3 GECK Logo.jpg
Заставка редактора Fallout 3
FO3 GECK windows.jpg
Вікно редактора версії 1.1.0.36, Fallout 3
Розробник Bethesda Game Studios
Дата релізу 11 грудня 2008 р. fo3FO3
19 жовтня 2010 р. fnvFNV
Дата патча Травень 2009, версія 1.5 fo3FO3
20 травня 2013 р., версія 1.5 fnvFNV

G. E. C. K. (Garden of Eden Creation Kit) — офіційний редактор Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Редактор названий так на честь однойменного предмета. Дозволяє користувачам комп'ютерної версії гри створювати і редагувати власне вміст в грі. Для роботи редактора і реалізації всіх його функцій потрібна встановлена гра, так як він у своїй роботі використовує її деякі ресурси.

G. E. C. K. надає гравцеві доступ до інструментів, що дозволяє розширити гру. Користувач може створювати, змінювати і редагувати дані для використання в грі — від створення ландшафтів, міст і локацій до написання діалогів, створення персонажів, зброї, монстрів і тому подібного. Більшість існуючих модів для Fallout 3 і Fallout: New Vegas зроблені з допомогою G. E. C. K.

Інтерфейс Редагувати

Інтерфейс G. E. C. K. подібний до інтерфейсу Construction Set, що спрощує роботу з редактором для тих, хто знайомий з ним. Однак функціональність G. E. C. K. трохи розширена порівняно з TES Construction Set, як і розширена функціональність движка гри.

Видання Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Редактор став доступний для скачування в грудні 2008 року, останнє оновлення до версії 1.5 вийшло в травні 2009 року.

Fallout: New Vegas Редагувати

Редактор став доступний для скачування 19 жовтня 2010 року одночасно з виходом гри в США. З травня 2013 р. версія 1.5 доступна для скачування з сайту Steam.

Посилання Редагувати

Випадкова вікі