FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Редактор
G. E. C. K.
FO3 GECK Logo
Заставка редактора Fallout 3
FO3 GECK windows
Вікно редактора версії 1.1.0.36, Fallout 3
Розробник Bethesda Game Studios
Дата релізу 11 грудня 2008 р. fo3Gametitle-FO3
19 жовтня 2010 р. fnvGametitle-FNV
Дата патча Травень 2009, версія 1.5 fo3Gametitle-FO3
20 травня 2013 р., версія 1.5 fnvGametitle-FNV

G. E. C. K. (Garden of Eden Creation Kit) — офіційний редактор Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Редактор названий так на честь однойменного предмета. Дозволяє користувачам комп'ютерної версії гри створювати і редагувати власне вміст в грі. Для роботи редактора і реалізації всіх його функцій потрібна встановлена гра, так як він у своїй роботі використовує її деякі ресурси.

G. E. C. K. надає гравцеві доступ до інструментів, що дозволяє розширити гру. Користувач може створювати, змінювати і редагувати дані для використання в грі — від створення ландшафтів, міст і локацій до написання діалогів, створення персонажів, зброї, монстрів і тому подібного. Більшість існуючих модів для Fallout 3 і Fallout: New Vegas зроблені з допомогою G. E. C. K.

Інтерфейс Редагувати

Інтерфейс G. E. C. K. подібний до інтерфейсу Construction Set, що спрощує роботу з редактором для тих, хто знайомий з ним. Однак функціональність G. E. C. K. трохи розширена порівняно з TES Construction Set, як і розширена функціональність движка гри.

Видання Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Редактор став доступний для скачування в грудні 2008 року, останнє оновлення до версії 1.5 вийшло в травні 2009 року.

Fallout: New Vegas Редагувати

Редактор став доступний для скачування 19 жовтня 2010 року одночасно з виходом гри в США. З травня 2013 р. версія 1.5 доступна для скачування з сайту Steam.

Посилання Редагувати