FANDOM

Gametitle-FO1.png

Інтерактивна демоверсія гри "Fallout. Випущена в квітні 1997 року. Доступна абсолютно безкоштовно для скачування.

Опис Редагувати

Сюжет демоверсії відбувався в містечку під назвою Звалище — зміненому і значно зменшеному варіанті Джанктауна. Поселенням заправляють дві банди: Крипти і Фулы. Крипти контролюють електрогенератор, а Фулы зібралися оскаржити їх право на нього. Гравець може приєднатися до тих або іншим або битися з обома.

Грати дозволяється тільки за Макса Стоуна — «м'язи» Притулку 13. Його характеристики ідентичні повній версії гри за винятком вроджених особливостей. Гравець починає демоверсію з досить хорошим арсеналом зброї і предметів.

Рольова система, в основному, нічим не відрізняється від тієї, що присутня у оригінальній грі. Навички та особливості ті ж самі, відрізняються тільки формули їх обчислення.

Зі зброї представлені тільки 10-мм пістолети-кулемети і миниганы (у лідерів зграй або в закритому холодильнику). Броня — шкіряна або металева — була головним зовнішнім відзнакою ворожих банд. Природно, гірше захищені були більш численні.

Проходження Редагувати

Біля входу в місто Стоуна зустрічає житель на ім'я Лекс і просить розібратися з бандитами. Він же розповість все про банди та причини їхньої боротьби один з одним.

Далі Стоун може приєднатися до однієї з банд і допомогти здобути їй верх, або самостійно перебити обидві банди. Також, як варіант, можна роздобути кусачки і зламати генератор, позбавивши конфлікт сенсу.

Відмінності від фінальної версії гри Редагувати

FalloutDemoVaultBoy.png

Волт-бої демоверсії

  • Колір шрифту в діалогах не зелений, а сірий. При цьому в Піп-Бій він звичного зеленого кольору.
  • В Піп-Бій присутня кнопка "Clues" (докази), у повній версії вона виявилася «зламана».
  • Прицільний постріл коштує 5 ОД, а перезарядка, використання речей з руки, відкриття інвентарю — 0 ОД.
  • Бойовий режим можна активувати в діалогах, чи почавши стрілянину, але не по натисненню кнопки «A». Якщо хочеться напасти на рухому ціль, то доведеться серйозно попітніти, «ловлячи» її курсором.
  • Промахиваясь по противнику, можна потрапити у стіну і списати з неї деяку кількість очок здоров'я.
  • Якщо покопатися в ресурсах гри, можна знайти зображення Волт-Бою, що ілюструють "advantages" і "disadvantages", елементи рольової системи GURPS, на якій планувалося заснувати "Fallout".
  • Досліджуючи персонажів у редакторі, можна побачити відмінності у рольовій системі. Наприклад, особливість «Мініатюрний» дає +2 «Спритності», а особливість «Точність» підвищує шанс критичного потрапляння на 20 %. Порядок дій вираховується за формулою "PE+AG", особливість «Сова» збільшує його на 5.
  • Немає обмеження на переносимий вага.
  • Стимулятори завжди відновлюють 12 ОЗ і мають картинку суперстимуляторов.
  • У долученому «керівництві користувача» фігурують 15 локацій (у повній версії їх всього 12). Судячи по "Біблії Fallout", відсутні 3 карти — це вирізані табору рейдерів (Гадюк і Шакалів, Нори (селище З'являються Лэнтер, розумних єнотів).
  • При виході з гри двічі відображаються три рекламних постера: перший раз — при виході в меню, другий раз — перед закриттям гри.
  • Зброя в інвентарі не можна розрядити, «стекування» зброї і броні відбувається некоректно.

Посилання Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі