FANDOM

Gametitle-FOT2

Fallout Tactics 2 (укр. Тактика Fallout 2) — відмінена гра-продовження Fallout Tactics від розробника Micro Forté. Розробка почалася незадовго до релізу першої частини, але через малих продажів останньої була припинена Interplay приблизно в грудні 2001 року, не пройшовши навіть стадію концепції.

Сюжет Редагувати

Дія гри повинно було відбуватися на південно-сході США, приблизно в районі Флориди у Співдружності Затоки, а в її центрі повинен був стояти великий конфлікт між людиною і природою. Братство Сталі було б зображено ще більш деспотичним і було б Братством тільки за назвою.

Основною передумовою до початку сюжету був опромінений ГЭКК, який створив «эдемские кущі», повні мутованих рослин і грибків. Цей сад починає досить швидко поширюватися, полюючи на тварин і використовуючи їх як носіїв/добрив, поширюють насіння грибка. Головне завдання протагоніста полягало в тому, щоб виявити джерело всього цього і покласти йому край. Головний герой міг би прискорити зростання саду і почати озеленення всієї Пустки, проте опромінений ГЭКК також хотів позбутися всіх людей, що повинно було спричинити за собою певний моральний вибір.

Відомо, що на відміну від своєї попередниці, в гру збиралися додати бойову броню. Також повинні були з'явитися мутовані крокодили.

Цитати Редагувати

  • Я дуже розчарований тим, що Fallout Tactics 2 ніколи не побачила світ, так як це гра, яка отримала вигоду з досвіду по створенню першої частини та її критики. Плюс, ми намагалися слідувати каноном Fallout і надати більш цікаві тактичні завдання, а не просто «біжи-стріляй» як в оригінальній FOT.Гарет Девіс (Gareth Davies) (інтерв'ю No Mutants Allowed).
  • Одним з найбільших ресурсів, на які я звернув увагу при роботі над значною частиною FOT2, були трактати і коментарі шанувальників Fallout, що вони відчували складаючи всесвіт Fallout. Я був досить щасливий, щоб мати оригінальні документи Fallout на руках, і одного разу зрозумів, що намалював досить ясну картину сеттінга між оригінальним баченням і колективним сприйняттям цього бачення. Крім того, різна критика ігрового світу Fallout Tactics була взята на розум і подумки сполучати. — Гарет Девіс (інтерв'ю No Mutants Allowed).
  • Головний ворог FOT2 зробив би вас своєю сучкой. — Гарет Девіс (форуми RPG Codex).
  • ЯКЩО Б ми зробили Tactics 2, то я думаю, що ми хотіли б зробити деякі суттєві зміни і серйозно подумати про відхід від попередніх комірок та спрайтів.Тоні Оакден (Tony Oakden) (інтерв'ю сайту Freelancer).
  • Моїм найбільшим жалем про те, що Fallout Tactics 2 була законсервована, було те, що ми не розкрили Дерево Діалогу — секретну зустріч на світовій карті. «Ви бачите Дерево Діалогу. Всі коричневе, сморщенное — очевидно не отримує належної уваги. Але з допомогою любові і турботи воно, безумовно, буде жити і принесе солодкі плоди ще раз.» — Гарет Девіс (форуми RPG Codex).
  • Основною передумовою до початку сюжету був опромінений ГЭКК, таким чином створив «эдемские кущі» повні мутованих рослин і грибків. День триффідів, Доктор Хто і The Seeds of Doom (імовірно, мій улюблений епізод) і старий добрий sci-fi стандарт — радіація = гігантські монстри справили великий вплив. Моїм улюбленим аспектом теми була ідея, що у вас, по суті, є природа, яка робить свою справу і швидко омолоджуюча відходи пустелі, але ці дурні люди відчувають потребу в протистоянні цьому, тому що їм не подобається ідея стати добривом. Було багато моральної двозначності для роздумів, таким чином, в цілому, я думаю що гра мала досить сильний сеттінг/оповідання, особливо в порівнянні з першою частиною з її роботами. — Гарет Девіс (форуми RPG Codex).

За лаштунками Редагувати

Передбачуваний сюжет має деяку схожість з постапокаліптичній грою Fountain of Dreams, де головною метою було знищення джерела мутації у Флориді (США). Ця гра спочатку повинна була стати продовженням відомої Wasteland, яка, в свою чергу, є натхненником серії Fallout в цілому.

Галерея Редагувати