FANDOM

Огляд Fallout Shelter

Fallout Shelter — розроблена компанією Bethesda безкоштовно поширювана гра для мобільних пристроїв під управлінням iOS і Android, в якій гравцеві належить керувати Сховищем в ролі Доглядача.

Опис Редагувати

Дана гра надає гравцеві можливість приміряти роль Доглядача одного із Сховищ. Він має відбивати хвилі рейдерів, досліджувати Пустку і піклуватися про населення, щоб побудувати світле майбутнє під землею.

Загрози Редагувати

Це те, що загрожує Сховищу і його мешканцям і може призвести до програшу.

  1. Брак ресурсів :
    • енергії — припиняє виробництво життєво важливих продуктів;
    • їжи — з часом веде до загибелі жителів;
    • води — призводить до радіоактивного зараження жителів (і подальшої загибелі).
  2. Пригоди — Виснажують ресурси і можуть стати причиною загибелі Сховища. Ліквідація події може бути однією з завдань у грі. На час події, ніхто з мешканців Сховища не виходить і не заходить, а також недоступне меню будівництва.
Icon disambig
Основна стаття: Пригода

Ланчбокси Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Ланчбокс (Fallout Shelter)

Ланчбокси можуть бути отримані за виконання певних завдань або після закінчення кожних наступних 7 діб гри (один ланчбокс в тиждень). Також ланчбокси можуть бути придбані за реальні гроші в інтернет-магазині. Кожен ланчбокс містить у собі 5 карт, кожна карта дає щось гравцеві, у тому числі: жителі (рідкісні та унікальні), зброя, костюми, ресурси, вихованці, Містер Помічник, мотлох або кришки. Згідно внутрішньоігрового опису, «кожен ланчбокс містить принаймні одного жителя або інший рідкісний предмет» (карта «+500 кришок» також вважається рідкою).

Кімнати сховища Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Кімнати Fallout Shelter

У грі налічується 24 кімнати, які стають доступними при досягненні відповідного необхідного числа жителів. Число жителів в кімнатах обмежено. Кожна виробнича кімната для початку робіт потребує принаймні одного жителя. Будь-яка побудована кімната може бути покращено з початкового першого до третього рівня, поліпшення оплачуються кришками у відповідних рівнів кількостях.

Кімнати більш високого рівня виробляють і зберігають більше ресурсів, проте після підвищення рівня також збільшується тривалість виробництва. Швидкість виробництва ресурсів залежить від кількості працівників та рівня їх характеристик SPECIAL, відповідних типом кімнати: чим більше працівників і чим вище значення їх характеристик, тим менше часу витрачається на виробництво. Кімнати одного типу можуть бути об'єднані в подвійну або потрійну кімнату. Такі кімнати мають бонусні ресурси, а також меншу вартість поліпшення (порівняно з вартістю поліпшення окремих кімнат), проте в них також збільшується і час вироблення ресурсів. Об'єднати можна лише кімнати однакового рівня.

Мешканці Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Жителі (Fallout Shelter)

Мешканці сховища є невід'ємною частиною гри і потрібні для роботи у виробничих кімнатах, появи дітей, захисту сховища від нападників і розвідки у Пустищі. Популяцію жителів можна збільшувати за рахунок випадкових мешканців Пустки (на початкових рівнях) які підходять до дверей сховища, народження дітей у пар дорослих мешканців, які направляються у житлові кімнати, або залученням мешканців Пустища з допомогою трансляції передач з побудованої радіостудії. Ефективність студії також залежить від числа що знаходяться в ній жителів, їх рівня та рівня характеристик. Кожен пересічний житель з'являється тільки в комбінезоні сховища і беззбройний. Рядові жителі починають з 1-го рівня (в режимі «Виживання» з 5-го рівня і на руках мають найслабшу зброю), подальше його підвищення відбувається в залежності від часу роботи у виробничих кімнатах, успішності запобігання лих або прискорень виробництва, а також під час розвідки у Пустищі. Час занять у навчальних кімнатах, знаходження на складі або в радіостудії на рівень не впливає. Максимальний рівень, який можуть отримати жителі — 50.

При підвищенні рівня у жителя збільшується кількість життів, а сховище отримує кришки в кількості, еквівалентній отриманому рівню. Всі жителі мають індивідуальний показник SPECIAL, і найчастіше характеристики не перевищують 3-х пунктів. Також всі характеристики SPECIAL можуть бути збільшені за допомогою таких спеціальних навчальних кімнат, як тренажерний зал або збройова кімната. Рідкісні або унікальні жителі, які з'являються біля входу у сховище при знаходженні в ланчбоксах призових карток, мають додаткові рівні, характеристики, костюми, а також зброю.

Інцест у сховищі заборонений, тому пари родичів, поміщених в житлове приміщення, завести дітей не зможуть (здогадатися про спорідненість можна по прізвищах і вимовною фраз типу «Немає нічого кращого, ніж відпочинок вдома з родиною»). Діти автоматично отримують прізвище та ім'я під час народження, при цьому ім'я генерується випадковим чином, а прізвище дитини успадковується від одного з батьків протилежної статі. Імена та прізвища персонажів можуть бути змінені за бажанням доглядача в будь-який час.

У версії 1.3 була додана можливість виганяти жителів зі сховища, при цьому всі їх спорядження переходить на склад. Повернути жителя після такого вибору більше не можна.

Можливе отримання повторного легендарного персонажа з ланчбокса.

Загадковий незнайомець Редагувати

Незнайомець періодично з'являється у сховищі, одночасно відтворюється стандартна для його появи (як в Fallout 3) музика. Гучність і напрям звуку (у разі гри з підтримуючою стерео-ефект акустикою) допомагають точніше визначити місцезнаходження Незнайомця. Якщо встигнути знайти його і клікнути, можна отримати кришки, кількість яких генерується випадковим чином. При випаданні більше 500 кришок змінюється анімація, падає дощ з кришок, і гроші зараховуються миттєво. Може з'являтися у всіх кімнатах, включаючи двері та ліфт.

Вихованці Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Вихованець

В оновленні 1.3 була додана можливість отримувати вихованців — собак і кішок, а в оновленні 1.4 — папуг. Вони також діляться на звичайних, рідкісних і легендарних. Підвищують які-небудь параметри (наприклад, опірність втратам). Можна знайти в ланчбоксах і переносках. Є частиною екіпіровки жителя, тобто прирівняні до зброї і костюмів, і так само займають місце в коморі. Під час атак на сховище ретируються із зони конфлікту (Крім бойових вихованців, що завдають шкоди або збільшують його), подібно дітям і вагітним жінкам. А також, якщо при дослідженні Пустища господар помирає, і доглядач прибирає труп, то він понесе всі його речі у сховище, крім надягнутих на господаря.

Пустище Редагувати

Можна відправляти мешканців досліджувати пустище (максимум 25 жителів одночасно), щоб отримати додаткове спорядження, кришки та досвід. Щоб це зробити, потрібно натисненням вибрати одного з жителів і перенести назовні, за межі Сховища: мешканець сам добереться до дверей і почне свою експедицію по куточках старого світу. Все, що житель бачить, знаходить, і хто на нього напав, житель записує в Щоденник Розвідника». Щоб повернути жителя, необхідно натиснути область Пустища (або знайти персонажа в списку мешканців) і відкликати його. Після повернення всі знайдені жителем речі автоматично розміщуються в складських кімнатах (при наявності вільного місця). Також, набравши максимальну кількість предметів (100), жителі автоматично повертаються у Сховище.

Під час подорожі по Пустищу всі розвідники знаходять предмети одночасно, приблизно раз у годину. Так само, розвідники з високою удачею отримують можливість знайти додатковий предмет «поза чергою».

Виживання розвідника на Пустищі залежить від його рівня і характеристик "SPECIAL", часу подорожі, наявність зброї та костюма, а також кількості одержаних стимуляторів і антирадіна. Під час дослідження жителі, надіслані в шлях без броні і зброї, самостійно екіпіруються знайденими під час дослідження предметами (крім медпрепаратів). На Пустки розвіднику може допомогти правильно підібраний вихованець.

Див. також Редагувати

Завантажувальні екрани Fallout Shelter

Посилання Редагувати

Галерея Редагувати

Update 1.4 screenshotsРедагувати

Intro slidesРедагувати

Відео Редагувати

Fallout Shelter - Announcement Trailer01:01

Fallout Shelter - Announcement Trailer