Фэндом

Архіви Fallout

Fallout 4

2479статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться

« Ласкаво просимо в гру нового покоління з відкритим світом! Ви - єдиний виживший з сховища 111, який опинився в світі, зруйнованому ядерної війною. Кожну мить ви воюєте за виживання, кожне рішення може стати останнім. Але саме від вас залежить доля пустища. Ласкаво просимо додому. »

— Інформація про гру на офіційному сайті[1]

Fallout 4 (укр. Випадіння радіоактивних опадів 4) — комп'ютерна гра, розроблена компанією Bethesda Softworks, продовження серії ігор Fallout.

Історія розробки Редагувати

  • 8 січня 2013 стало відомо, що Ерік Тодд Деллумс — актор, що озвучив Three Dog'a в Fallout 3, у своєму твіттері натякнув на продовження своєї творчості в постапокаліптичному всесвіті. За його словами, радіостанція «Новини Галактики» скоро повернеться. Причому йому дали добро для першого офіційного тизера. Актор не згадав, чи з'явиться Three Dog в Fallout 4 або у фільмі по серії ігор Fallout, який, за чутками, збирається зняти «Bethesda Softworks». Однак пізніше, в липні цього ж року, Деллумс написав, що гра, в роботі над якою він бере участь, не пов'язана з його друзями з Bethesda.
  • Компанія «ZeniMax Media» все ще володіє правами на доменне ім'я Fallout 4, а навесні реєстрація була в черговий раз продовжена.
  • 2 червня 2015 року Bethesda натякнула на швидкий анонс гри. На сайті http://fallout.bethsoft.com/ була створена сторінка зі зворотним відліком.
  • 3 червня 2015 року:Bethesda показала офіційний трейлер гри на своєму каналі в YouTube;
  • в деяких країнах доступне передзамовлення гри для ПК, Xbox One і PS4. Попередня вартість для жителів США становить $ 59,99.
  • Гра буде мати вікове обмеження 18+.
  • 14 червня 2015 року Bethesda поділилася безліччю нових деталей про Fallout 4 в рамках конференції на Е3. Гру представив Тодд Говард, директор і виконавчий продюсер Bethesda Game Studios. Зокрема він повідомив, що розробка гри почалася ще в 2011 році. Крім того, було анонсовано спеціальне колекційне видання гри Fallout 4 — Pip-Boy видання. Вартість даного видання 120 $.
  • 29 липня 2015 року анонсовано чергове спеціальне видання Fallout 4 — Fallout 4 Limited Edition Crate, яке випускається спільно з компанією «Loot Crate».
  • 10 листопада 2015 року було розпочато продаж Fallout 4.

Відео Редагувати

Офіційні трейлери Fallout 4

Цікаві факти Редагувати

  • Для гри було озвучено понад 111000 рядків тексту — це більше, ніж в Fallout 3 і Skyrim, разом узятих.

Галерея Редагувати

Дорелізні скріншоти Редагувати

Концепт-арти Редагувати

Примітки Редагувати

  1. [1]

Обнаружено использование расширения AdBlock.

Випадкова вікі