FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити всю необхідну інформацію по розділам.

Видання
Fallout 3 Official Game Guide
Fallout 3 Official Game Guide Collage
Обкладинки видань
Fallout 3 Prima Official Game Guide (вгорі зліва)
Collectors Edition (вгорі праворуч)
GotY Edition (внизу зліва)
GotY Collectors Edition (внизу праворуч)
Автор David S. J. Hodgsonen
За участю Joel Burgessen
Erik J. Caponien
Brian Chapinen
Jon Paul Duvallen
Kurt Kuhlmannen
Alan Nanesen
Bruce Nesmithen
Еміль Пальяруло
Fred Zelenyen
Nathan Purkeypileen
Формат Друк / .pdf
Видавець Prima Games
Локалізатор Future Press (Європа та Австралія)
Дата публікації Жовтень 2008
Жовтень 2009 (GotY edition)
Сторінок 464 (752 GotY edition)

Fallout 3 Official Game Guide — офіційне керівництво до гри Fallout 3, випущене видавництвом Prima Games.

Опис Редагувати

Видання містить стратегії, карти і покрокові керівництва, які можуть бути корисні гравцеві під час проходження Fallout 3, а також деяку додаткову інформацію, не представлену безпосередньо в грі. Для Європи і Австралії керівництво було локалізовано та опубліковано видавництвом Future Press.

Також було випущено два керівництва до додатків: одне Operation: Anchorage та The Pitt, друге — Broken Steel та Point Lookout.

У жовтні 2009 року вийшло Game of the Year edition, що включало два керівництва до доповнень та доповнення до самої гри.

Автори Редагувати

Помилки і неточності Редагувати

У випущених виданнях виявлено ряд помилок, неточностей і розбіжностей з даними, одержуваними у самій грі. Причиною цьому могли послужити виправлення, внесені в гру після публікації керівництва.

Помилки в оригінальному виданні Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

  • Багато предмети в категорії «Медпрепарати і Їжа» мають неправильні опису ефектів, зокрема кількість одержуваних при вживанні РАД. Серед ефектів мурашиного нектару, наприклад, описано збільшення харизми і інтелекта, тоді як у грі він їх зменшує.
  • Помилково стверджується, що рейдери, в залежності від значення карми, можуть атакувати Подорожнього або бути неагресивні. Ця можливість була вирізана і в релизной версії гри не присутній.
  • Помилково стверджується, що в грі присутні саморобні протигази, які можуть бути знайдені в Сховище 106. Вони повинні були запобігати галюцинації всередині Сховища, проте були вирізані з-за пов'язаних з ними багів.
  • Стверджується, що існує невідзначений квест «Відшукати Лукаса»: після отримання спроможності «Законник» в діалозі з Лукасом Сіммсом з'являться нові репліки. Це не відповідає реальності.
  • У грі, при подорожі з напарником, не є Псиной, і спроби приєднати до групи ще одного, з'явиться повідомлення про те, що спершу потрібно відпустити вже наявного компаньйона. У гайде ж стверджується, що в такій ситуації перший напарник покине Подорожнього.
  • Помилково стверджується, що для отримання здібностей «Законник» та «Найманий вбивця» потрібно мати як мінімум 6 сприйняття; насправді ніяких вимог до ні до рівня сприйняття, ні до рівня інших основних характеристик ці здібності не мають (стор 6).
  • У розділі «Здібності» стверджується, що при виборі здібності «Дослідник» на карті відображаються всі маркери локацій і з'явиться можливість швидкого переміщення до них. Останнє не є правдою: для швидкого переміщення до маркера локації в будь-якому випадку доведеться спершу відвідати її.
  • У розділі «Без зброї» здатність «Ніндзя» згадується як вимагає певного рівня навички «Без зброї» для її вибору, тоді як у грі для цього потрібно рівень навичок «Холодна зброя» рівний 80 або більше.

Помилки в керівництві з доповненням Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Помилки GotY Edition Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Помилки, виправлені в GotY Edition Редагувати

Див. також Редагувати

Веб-сайти Редагувати

Prima Games Official Site

Галерея Редагувати