FANDOM

Fallout 2 — культова комп'ютерна рольова гра про світ, що пережив ядерну війну, розроблена Black Isle Studios і видана Interplay Productions в 1998 році.

СюжетРедагувати

Через 80 років після дій Fallout, відокремлене поселення Арройо (англ. Arroyo), засноване Вихідцем зі Сховища (англ. Vault Dweller), почало занепадати. Були потрібні нові сили, щоб вдихнути життя в поселення. Старійшина села посилає Обраного (англ. Chosen One) в пустки за дивом довоєнної інженерної техніки — ГЕКК (англ. GECK, Garden of Eden Creation Kit — Генератор Едемських Кущ Компактний), створеним для того, щоб жителі сховищ мали змогу вийти на поверхню і заснувати нове життя.

Обраний, прихопивши із собою пару зцілювальних порошків і трохи грошей, відправляється в небезпечні пошуки ...

Ігровий процесРедагувати

Движок Fallout 2 зазнав мало змін порівняно з Fallout, внаслідок чого ігровий процес мало чим відрізняється від попередника.

Хід гриРедагувати

Сюжет в грі розвивається по мірі отримання і виконання квестів. Квести — це завдання, що з'являються перед гравцем по ходу гри або видаються йому іншими персонажами. У Fallout 2 існує кілька сотень квестів, лише незначна частина яких обов'язкова для виконання.

Гра починається з того, що Обраний стоїть перед храмом Арройо, в якому він повинен пройти випробування. Виконання квестів в Арройо не вимагає великих зусиль і служить скоріше підготовкою гравця до майбутніх труднощів. Спочатку Обраний володіє дуже мізерною амуніцією і невеликою кількістю грошей. Йому дано перше завдання (знайти торговця Віка, який може знати про місцезнаходження Сховища 13, де імовірно є ГЕКК) і зазначено місце розташування найближчого міста на глобальній карті — Кламат.

З часом гравець може отримати в своє розпорядження єдиний в Пустошах справний автомобіль — Хайвеймен (англ. Highwayman), який істотно прискорює подорож по глобальній карті і володіє містким багажником для зберігання різних речей.

Хоча геймплей в Fallout 2 розрахований більш ніж на сто годин гри, автори випадково або свідомо надали досвідченим гравцям можливість пройти гру нечесним шляхом. На самому початку гри можна дістати силову броню Анклаву, що знаходиться в Наварро, що помітно полегшує подальше проходження; крім того, існує простий і швидкий спосіб підготовки танкера в Сан-Франциско для відплиття в Анклав. В анклаві ж фінальне бій з Френком Хорріганом саме по собі є нескладним. В результаті швидкісне проходження гри займає 15-20 хвилин реального часу.

Після виконання всіх основних завдань гравець може продовжити свої пригоди, тим самим відкривши нові можливості гри: наприклад, отримати у священика Туллі в Нью-Ріно книжку, що дозволяє поліпшити всі навички до максимуму, або прочитати коментарі розроблювачів Міста Сховища, завантаживши їх у свій Піп-бой 2000 з головного комп'ютера Сховища 8. Але через 13 ігрових років в магазинах закінчиться респаун патронів.

Ліміт часуРедагувати

На відміну від першої частини гри, в Fallout 2 ліміт часу не має значення. Гра починається 25 липня 2241 і автоматично закінчується (Ви не побачите написи Game Over, просто в магазинах припинять з'являтися нові товари) рівно через 13 років ігрового часу, а чесне і повне проходження займає не більше двох-трьох ігрових років, незалежно від обраного стилю гри.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі