FANDOM

Gametitle-FOBOS.png

Fallout: Brotherhood of Steel (укр. Випадання радіоактивних опадів: Братство Сталі) (також звана Brotherhood of Steel, FO: BoS, BoS) — екшн, розроблений компанією Interplay Entertainment для приставок Xbox і PlayStation 2. Вийшовша 14 січня 2004 гра стала четвертою грою в серії ігор Fallout і першою грою з цього всесвіту на ігрових консолях. Сюжет оповідає про пригоди новобранця організації « Братство Сталі ». Гра вважається неканонічною.

Сюжет Редагувати

Братство Сталі направляє одного із своїх новобранців знайти зниклих паладинів, які, на думку Братства, знаходяться в місті Карбон (Carbon). У цьому місті для новобранця знаходиться багато завдань від місцевого населення, перше з яких полягає в очищенні складу від радіоактивних скорпіонів. Після цього герой вирушає на дно вирви, залишеної ядерними вибухами, де виявляє, що мер міста знаходиться на стороні рейдерів, які грабують і вбивають людей в місті. Після вбивства мера новобранець повертається в місто і бачить, що на місто напали рейдери і мешканці просять врятувати їх. Персонажу доводиться очистити всі квартали міста від рейдерів і вбити жінку, яка їх очолює. За допомогою Вихідця із Сховища, головного героя оригінального Fallout, ігровий персонаж направляється в місто Лос (Los), в якому імовірно знаходяться мутанти. Далі нитки ведуть його в Церкву Лоста, культу, заснованого в цьому місті. Паладин Братства, Ромбус (Rhombus), просить головного героя вбити лідера культу по імені Блейк (Blake). Після вилучення ключа з тіла убитого Блейка персонажа гравця супроводжує Ромбус до церкви, де паладина вбивають мертвяки-самогубці, відразу після того, як головний герой отримує ключ-картку. Потім ігровий персонаж знаходить секретне сховище армії мутантів і в ході боротьби з Аттісом (Attis), генералом мутантів, втрачає руку і був скинутий в руїни сховища. При допомозі людей-мешканців сховища новобранець Братства опам'ятовується і відправляється в руїни сховища мутантів в пошуках Аттіса. Коли вони знову зустрічаються, Аттіс мутує і перетворюється на гігантську «краплю». Герой в ході останнього бою повинен прорватися до головного терміналу і запустити механізм самознищення, після чого йому доведеться дістатися до монорейкового вагона і виїхати на ньому, щоб не бути знищеним разом з руїнами.

Ігрові персонажі Редагувати

У грі присутні шість ігрових персонажів. Троє з них доступні відразу, інші три відкриваються в процесі проходження:

  • Каїн (Cain) — гуль, який вирішив приєднатися до Братства після того, як мутанти знищили його рідне місто;
  • Сайрус (Cyrus) — був народжений в селі дикунів, але почав досліджувати пустку після того, як мутанти знищили його село. Пізніше він вирішив стати одним із солдатів Братства;
  • Надя (Nadia) — в дитинстві виживала, випрошуючи милостиню на вулицях міста. Незважаючи на те, що вона звикла до такого життя, вона все ж вирішила приєднатися до Братства, коли побачила, що воно допомагає людям;
  • Петті (Patty) — офіцер охорони таємного сховища, відкривається після проходження першої глави;
  • Ромбус (Rhombus) — паладин Братства Сталі. Незважаючи на те, що за сюжетом вмирає у другому розділі, відкривається після його проходження;
  • Виходець із Сховища (The Vault Dweller) — головний герой Fallout, відкривається після проходження гри.

Персонажі Редагувати

Крім названих вище Петті, Ромбус і Вихідця із Сховища, в Fallout: Brotherhood of Steel можна зустріти наступних дійових осіб:

  • Армпіт (Armpit) — бармен з міста Карбон, який хоче виготовити новий алкогольний напій з використанням хвостів радскорпіонів. Він гине в ході нальоту рейдерів, але перед смертю віддає головному героєві рецепт винайденого їм коктейлю;
  • Аттіс (Attis) — один з колишніх командирів армії Творця, лідер армії супермутантів, фінальний «бос»;
  • Блейк (Blake) — мутант, колишній офіцер служби безпеки секретного Сховища, що став главою Церкви Втрачених в місті Лос. Б'ється з головним героєм у другому розділі;
  • Відія (Vidya) — жінка-лікар з міста Карбон;
  • Гарольд (Harold) — мертвяк, що живе в місті Лос, просить головного героя знайти зниклі частини тіла;
  • Ґіз (Giese) — мертвяк, що живе в місті Лос. Може створювати зброю з шматків сміття;
  • Джейн (Jane) — жінка-ватажок банди місцевих рейдерів в місті Карбон;
  • Джессі (Jesse) — пустельний торговець;
  • Дюбуа (Dubois) — головний учений секретного Сховища, був з'їдений королевою кігтів смерті;
  • Ієронім (Hieronymus) — організатор гладіаторських боїв у місті Лос. Помирає від рук Сальєрі;
  • Мері (Mary) — молода дівчина, житель секретного Сховища, вона рятує головного героя після першої сутички з Аттісом;
  • Річард (Richard) — мер міста Карбон, який таємно працює на рейдерів. Побоюючись викриття, б'ється з протагоністом на дні Кратера;
  • Рубі (Ruby) — повія з Карбона, дає кілька доручень;
  • Сальєрі (Salieri) — торговець з міста Лос. Просить головного героя доставити посилку Ієронімові;
  • Технік (Technician) — обслуговує сховище, допомагає головному герою;
  • Цзін Цзунь (Ching Tsun) — один з жителів секретного Сховища, торговець, який скуповує деталі комп'ютерів.

Спорядження та предмети Редагувати

Зброя та набої Редагувати

Всього є 56 одиниць зброї:

  • 6 одиниць зброї-рукавиць, 3 одиниці тупої зброї, 4 кувалди та 7 одиниць клинкової, що загалом складає 20 одиниць Холодної Зброї.
  • 3 пістолета Легкої Зброї, 3 автоматичних, 3 гвинтівки, 2 дробовика та 3 зброї які можна взяти в кожну руку, що загалом складає 14 одиниць Легкої зброї.
  • 8 одиниць Важкої Зброї
  • 2 Енергетичних пістолета, 5 гвинтівок та 1 зброя яку можна взяти в кожну руку, що загалом складає 8 одиниць Енергетичної Зброї.
  • 6 Вибухівок.

Зверніть увагу, що ці типи зброї переплітаються; тобто, Саморобний лазерний пістолет це саморобна зброя, енергетична зброя, та тип зброї. Зброя з найбільшим пошкодженням, окрім як Міні ядерна граната, це Шреддер, Важка Зброя з пошкодженням в 480-606.

Броня Редагувати

Існує чотири типи слоту броні: головний убір, торс, рукавиці та чоботи.

Вісім послідовних класів броні із більшим захистом, по порядку: тканинна, шкіряна, бунтівна, металева, бойова, Тесла, силова броня та покращена силова броня.

Нагрудна частина покращеної силової броні надає найбільше захисту з усіх слотів та класів.

Цікаві факти Редагувати

  • Братство Сталі — єдина гра з серії Fallout, в якій Рон Перлман не озвучував жодного персонажа.
  • В оригінальному Fallout перше завдання, яке герой міг отримати від мешканців найближчого до рідного Сховища поселення, також полягало в знищенні радскорпіонів.
  • Герой віддає Доглядачеві Сховища флягу із зображенням символу Сховища 13. Раніше ця річ з'являлася в Fallout і Fallout 2.
  • Гуль на ім'я Гарольд також зустрічається в Fallout, Fallout 2 і Fallout 3 (один і той же персонаж), а також Fallout Tactics: Brotherhood of Steel.
  • Це перша гра з світу Fallout, в якій неможливо повернутися назад до вже пройдених місць.

За лаштунками Редагувати

  • Музика до гри була написана групами Slipknot, Killswitch Engage, Meshuggah, Девін Таунсендом і групою Skinlab.
  • Гітариста з групи Skinlab можна побачити в майці з логотипом Bawls Guarana (Боулс Гуарана) на відео, що супроводжує гру. Brotherhood of Steel звинувачують в рекламі напою, поважну Ядер-колу з оригінальних ігр замінили в ній пляшками «Боулз Гуарана».
  • Один з жителів Карбона вимовляє фразу «His name was Robert Paulsen» (укр. Його ім'я — Роберт Полсон), коли місто атакують рейдери. Це відсилання до роману Чака Паланіка «Бійцівський клуб» або до однойменного фільму, знятому по ньому.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі