FANDOM

Gametitle-FO4 CW

« Побудуйте світле майбутнє під землею, використовуючи новітні інструменти Vault-Tec Workshop. Створіть велике Сховище і залучайте до нього нових жителів. Використовуйте довоєнні виробничі комплекти з меблями, освітленням і декором в ностальгійній стилі ретро. У нових перукарнях і салонах пластичної хірургії ви зможете навіть міняти зовнішній вигляд мешканців Сховища. І як кожен справжній Доглядач, проводите схвалені корпорацією «Волт-Тек» експерименти над жителями, щоб з'ясувати, яким повинен бути ідеальний громадянин нового суспільства. Інструменти «Волт-Тек» вам дав — тепер справа за вами! »

Анонс на офіційному сайті після E3

Contraptions Workshop (укр. Майстерня хитромудрих винаходів) — четвертий офіційний додаток до Fallout 4

, друге оновлення для майстерень. Було випущено на всіх підтримуваних платформах 21 червня 2016 року.

Сюжет Редагувати

Машини, які сортують! Машини, які будують! Машини, які об'єднують! Fallout 4 Contraptions Workshop дозволяє використовувати конвеєри, будівельні ліси, траси і навіть логічні елементи для того, щоб поліпшити поселення в Пустище з допомогою складних і навіть божевільних механізмів. Також в цей додаток входять такі нові елементи, як ліфти, парники, склади, феєрверки, стійки для зброї і багато іншого!

Предмети Редагувати

Зброя Редагувати

Різне Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Ігрові об'єкти Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Досягнення і трофеї Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Галерея Редагувати