Fandom

Архіви Fallout

15-а траса

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV LR.png

Ця стаття про локацію Lonesome Road, відрізок шосе Interstate 15. Про шосе в цілому див. статтю I-15.

15-а траса (англ. Long 15) — локація Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Відкривається після бомбардування НКР та Легіону Цезаря або тільки НКР. Обережно, високий рівень радіації.

В локації знаходяться дикі гулі і опромінені війська НКР, в тому числі важкоозброєні солдати. Вони мають характеристики мічених (регенерація). Також там знаходиться Полковник Ройз.

Цінні знахідки Редагувати

  • 40-мм гранатомет «Великий ведмідь»;
  • Опалена силова броня «Сьєрра» — у неї одягнений полковник Ройз.
  • Величезна кількість боєприпасів (будь-яких, в тому числі бронебійних та експансивних) в ящиках.
  • Відновлена силова броня НКР — на трупах важкоозброєних бійців.
  • Різне високотехнологічне зброю («Товстуни», плазмоливі тощо) — на трупах бійців і в ящиках.
  • У металевому ящику поряд з полковником Ройзом знаходиться бойова броня «Марк 2», посилена, силова броня T-45d або T-51b (ймовірність генерації залежить від рівня персонажа).

Примітки Редагувати

  • Позаду цієї локації є ворота зі знаком для машин. Ті ж ворота можна виявити на аванпосту Мохаве.
  • Хоча вибух стався приблизно в кілометрі від Аванпосту, на ньому це ніяк не позначилося.
  • Це шосе — шлях для військ і подорожніх НКР, це можна дізнатися в діалогах з персонажами (15 та 95 траси).
  • За вбивство гуліфікованих солдатів НКР в локації репутація у НКР не зменшується.
  • На території шосе 15 можна виявити два розбитих винтокрила з символікою Анклаву.

Появу Редагувати

15-а траса з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

За лаштунками Редагувати

Використавши код tmm 1, можна проникнути в локацію за допомогою швидкого переміщення без бомбардування НКР.

Шаблон:Navbox Локации Fallout: New Vegas

Випадкова вікі