FANDOM

Gametitle-FNV

Магазин Ґудспрінгс (англ. Goodsprings General Store) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

У 2281 році це універсальний магазин у Ґудспрінгс, яким керує Чет. Тут продається зброя і модифікації для нього, броня, та інші основні предмети.

Планування Редагувати

Зліва від центрального входу в магазин розташований поштовий ящик «Мохаве-експрес».Сам магазин являє собою невелике приміщення, заставлене стелажами і книжковими полицями. В дальній частині приміщення знаходиться стіл і касовий апарат. Крім цього, в магазині є невелика прибудова, служить спальнею Подружжя.

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • В магазині знаходиться автомат, який продавав Квантову Ядер-колу, незважаючи на те, що її ніколи не постачали або продавали на західному узбережжі.
  • У магазині можна почути майже унікальний звук від маятника годин. Імовірно, в магазині знаходяться робочі годинник з маятником, такі ж як у будинку 108, селі Хиггсиз з доповнення Old World Blues.
  • Поруч з виходом з магазину, з правого боку, знаходиться лопата, яку не можна взяти. При наведенні на неї з'являється напис — «Лопата».

Поява Редагувати

Магазин Ґудспрінгс з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Магазин Ґудспрінгс — реальний магазин у місті Ґудспрінгс, штат Невада. У нього точно така ж вивіска.

Галерея Редагувати

Посилання Редагувати

Колекція фото на hohota.net.