FANDOM

Gametitle-FNV

Ґудспрінгс (англ. Goodsprings) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Гудспрінгс — місто на заході пустки Мохаве. До війни був містом-примарою, а зараз це важлива зупинка для будь-якого мандрівника — тут можна поповнити запаси води. Імовірно, тут знаходиться найстаріший салун у світі. Доктор Мітчелл лікує в Гудспрінгс Кур'єра після того, як секьюрітрон на ім’я Віктор знаходить його похованим.

У місті існують дві невирішені до часу появи в ньому Кур'єра проблеми: гекони і банда підривників на чолі з Джо Коббом. Гекони позбавляють жителів міста доступу до води, а підривники хочуть захопити місто.

Трохи на схід від Гудспрінгс, на пагорбі, знаходиться цвинтар (саме тут в пролозі гри Бенні стріляє в голову Кур'єру), на південний схід розташоване джерело чистої води, а трохи далі на схилі гори, лежить вхід у печеру з койотами.

Будівлі Редагувати

Жителі Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

  • Багато поштових скриньок містять журнали, які можна взяти без штрафу карми і репутації. Журнали або інші предмети в ящиках можуть з’являтися знову через якийсь час (приблизно через пару днів по ігровому часу).
  • У будівлі школи можна знайти кілька шпильок і журналів в шафах і на столах (нові речі з’являються на столах і в шафах кожні 24-48 годин).
  • У будинку Санні Смайлс і Труді на книжковій полиці (заховано серед згорілих книг) можна знайти «Бойовий статут китайського спецназу». Також в будинку можна знайти однозарядну рушницю та набої до неї.
  • У цьому ж будинку на кухні, поряд з двома пляшками, лежить Кришка від Сансет Саспарілли з зіркою.
  • У будинку доктора Мітчелла знайдеться зламаний 9-мм пістолет-кулемет. Його можна взяти без штрафу для карми (потрібна навичка «Ремонт» 25). Також є набір хімії, який можна використовувати для створення хімікатів або п’яти стимуляторів (потрібна навичка «Наука» 25). Журнал «Терапевт сьогодні» можна знайти поряд з друкарською машинкою.
  • Біля магазину Чета, уздовж правої його стіни, встановлені верстаки для виготовлення предметів і для спорядження патронів. Трохи далі, за верстаками, лежить 4 ящика з «-05-0046Сансет саспаріллою» — на відміну від схожого ящика поруч зі входом в магазин їх вміст можна взяти без втрати карми.
  • У хатині Віктора є ремонтний набір зброяра. Також там знаходиться 2 ящика з боєприпасами.
  • У будинку фермера встановлений сейф середньої складності ("Злом» 50). Ключ від сейфа лежить в тій же кімнаті, на нижній полиці, поруч з довоєнними грошима. У ванній кімнаті у зруйнованій раковині лежить журнал «Лагодимо самі» (Втрата карми).
  • Кришка від Сансет Саспарілли з зіркою — в будинку на заході від магазину. Вона лежить в кімнаті на столику, поруч з шахівницею. Також в цьому будинку, знаходяться журнали «Школа виживання» і «Лагодимо самі».
  • Лопата — у продажу у Чета.
  • Журнал «Люди та спілкування» можна знайти в трейлері, позаду магазину.
  • У задній частині салуна «Старатель» за барною стійкою, в склянці, лежить револьвер «Магнум» кал. 357.
  • Пневматична рушниця лежить поруч з чотирма бочками, на самій півночі міста. Це зовсім близько до дороги, що веде в гори.
  • На заправці, де ховається Рінго, в сейфі (потрібна навичка «Злом» 25) знаходиться дробовик караванника.
  • Праворуч від головного входу в школу ростуть три кореня зандер, за школою росте перець халапеньо. З’являються регулярно, як і всі плоди, через кілька ігрових днів.

Пов’язані квести Редагувати

Нотатки Редагувати

  • Прапор штату Невада розташований над входом в будинок дока Мітчелла. Це єдиний екземпляр анімованого прапора штату Невада в грі і, взагалі, один з небагатьох примірників прапора в грі (ще один буде виявлений в Ніптоні). Крім того, декілька анімованих американських прапорів присутні в доповненні Lonesome Road.
  • Отримати титул репутації «Кумир» у місті можна лише в тому випадку, якщо Кур'єр врятує жінку від геконів під час квесту «Знову в сідлі».
  • Якщо прийти разом з Кесс в Гудспрінгс, то вона скаже наступне: «У цьому місці у» Червоного каравану «були проблеми».

Поява Редагувати

Гудспрінгс з’являється у Fallout: New Vegas і згадується в All Roads.

Галерея Редагувати