FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OAGametitle-FO3 BSGametitle-FNVGametitle-FO4

Гвинтокрил ВК-02 (VB-02) ВЛА (гвинтокрилий літальний апарат) (англ. Vertibird) — багатоцільовий конвертоплан.

Опис Редагувати

Розробка гвинтокрилів почалася ще до Війни. Після Великої війни вони залишилися тільки у Анклава, склавши основу його авіації і давши Анклаву можливість таємно і швидко переміщатися по всьому континенту. Тим не менш, після знищення бурової вишки Анклаву і подальшого захоплення Наварро, як мінімум кілька ґвинтокрилів потрапило в руки військових Нової Каліфорнійської Республіки. Ще принаймні один ґвинтокрил перейшов у власність Столичного Братства Сталі після розгрому Анклаву на Столичного пустища. До 2287 ріку біля Столичного Братства вже є цілий повітряний флот.

Загальна інформація Редагувати

Гвинтокрил має добре броньований фюзеляж і може оснащуватися широким спектром як наступальну, так і оборонного озброєння. Найбільше поширення отримали Гатлінг-лазер і гранатомет. Джерелом енергії в гвинтокрилі служить ядерний реактор, який може вибухнути при сильному пошкодженні. Кожен апарат оснащується лебідками, які дозволяють переносити кілька тонн вантажу або, наприклад, клітину з кігтями смерті.

Гвинтокрил був у стадії розробки, коли почалася Велика війна 2077 року, і тому не перебував на озброєнні армії США (прийняття було намічено на 2085 рік). Однак до 2077 році було вироблено досить багато досвідчених зразків, які згодом були присвоєні Анклавом і транспортовані на військові бази для подальшого вивчення. Незабаром Анклав потай почав масове виробництво ґвинтокрилов, і з середини XXIII століття вони були основним транспортним засобом цієї організації. Здатність до точної висадці та підбору солдатів, а також до інших видів авіаційної підтримки дозволило ґвинтокрилу міцно асоціюватися з Анклавом і його військовою міццю.

Транспортна версія Редагувати

Даний вид гвинтокрила проводився і використовувався військами Анклаву. Найімовірніше це післявоєнна розробка Анклаву на базі бойової версії гвинтокрила. Про це говорить той факт, що така модель зустрічалася лише на Західному узбережжі США в роки активності організації і ніде більше. Мабуть, вчені Анклаву змінили довоєнну модель, збільшивши розміри машини, додавши широке скління, шестиопорние шасі, великий вантажний відсік і більше число лопатей для збільшення вантажопідйомності.

Бойова версія Редагувати

Модель I Редагувати

Файл:Vertibird CA3..jpg

Бойова версія гвинтокрила має більш важким бронюванням, чотирма убираемими шасі і підвищеною маневреністю. Невідомо, де велися розробки даної моделі, однак її можна зустріти як на Східному узбережжі, у Столичної Пустки, так і на Західному, зокрема в Мохаве. Мабуть, уряд США розміщувало досвідчені зразки по всій країні, в таких стратегічних бункерах як Рейвен-Рок і бункері поблизу гори Чарльстон. Ці локації також перейшли під контроль Анклаву і він використовував знаходяться в них машини більше в бойових, ніж в транспортних цілях.

Модель II Редагувати

Файл:Art of FO4 Vertibird..jpg

Дана модель бойового гвинтокрила використовувалася ще до війни в місці, яке зараз відоме як Співдружність. Штат Массачусетс здавна був одним з передових центрів народження нових технологій, адже тут розташовувався Массачусетський Технологічний Інститут. Розробки силовий броні T-51b та ядерної гранатомета «Товстун» також проходили в Массачусетсі. Тому створення даної моделі гвинтокрила в цьому регіоні цілком імовірна.

Вцілілий бачив таку модель гвинтокрила 23 жовтня 2077 року, коли прямував у Сховище 111. Це говорить про те, що обмежена кількість машин в армії США вже було і використовувалося. Також, через 210 років, він може бачити уламки ґвинтокрилов на даху музею Волі у Конкорде, уламки гвинтокрила у Променеве море і пірсі берегової охорони. В останньому випадку це наводить на думку про те, що даний тип ґвинтокрилов випускався менш броньованим і з меншим озброєнням, щоб виконувати більш насущні і звичайні завдання, начебто охорони і патрулювання, ніж брати участь в активних бойових діях.

Повітряний флот Столичного Братства Сталі в Співдружності, у складі кількох десятків машин, представлений такою ж моделлю гвинтокрила, відмінність лише в удосконаленій системі посадки, а точніше кріплення апарату на борт дирижабля «Придвен».

Як гвинтокрили даної моделі, не зустрічаютьсяв Столичній пустці, звідки прибуло Братство, потрапили на дирижаблі у Співдружність, де дані машини присутні, можна пояснити наступним. Після перемоги над Анклавом на базі ВПС Адамс, Братство заволоділа кількома ґвинтокрилами. Писар Валлинкорт у діалозі зауважує, що вона почала проводити дослідження і модифікацію трофейних моделей, тобто розвиток даної моделі на 2277 рік вже почалося. Швидше за все, після того, як Столичне Братство при Артура Мэксоне повернулося до своїх істинних цілей, об'єднало Ізгоїв і зв'язалося з Лост Хіллз, старійшини головного відділення передали Мэксону креслення гвинтокрила, захоплені Обраним у Анклаву в далекому 2241 ріку. В даних кресленнях і могла бути дана модель, що зустрічається в Співдружності. Це цілком ймовірно, оскільки подібностей даної моделі з транспортною моделлю Анклаву набагато більше, ніж між транспортним і бойовим ґвинтокрилом, який Столичної пустки. Так, налагодивши виробництво даної моделі Столичне Братство змогло забезпечити собі потужний повітряний флот.

Пов'язані події Редагувати

  • Fallout 2
  • * 2241 ріку гвинтокрил Анклаву потерпів крах поблизу Кламата — це була перша зустріч Обраного з Анклавом.
  • Fallout 3
  • * 2277 ріку, після знищення бази Рейвен-Рок, кілька гвинтокрилів були евакуйовані з бази, але частина з них була знищена. Частина гвинтокрилів знищується Ліберті Праймом.
    • У додатку Broken Steel головний герой здійснює переліт на трофейному ґвинтокриле, належить вже Братству Стали і забезпеченому емблемою Братства Сталі на обох бортах. Писар Валлинкорт у діалозі зауважує, що вона проводила дослідження і модифікацію цієї моделі.
  • Fallout: New Vegas
  • Fallout 4
    • Після завершення сюжетного квесту Возз'єднання можна бачити як військові і транспортні ґвинтокрили Братства Сталі супроводжують «Придвен».
    • Якщо Вцілілий вирішить вступити в Братство Сталі,то Паладин Данс попросить його пройти за ним на дах Кембриджкого поліцейської дільниці,де буде стояти військовий гвинтокрил Братства який відвезе героїв на «Придвен».
    • Минитмени Співдружності після перемоги над Інститутом можуть оголосити війну окупантам з Братства Сталі, розбомбити Придвен і знищити війська Братства, атакуючі Замок, після чого у Минитменов з'явиться авіація у вигляді щонайменше одного гвинтокрила, який гравець зможе викликати в будь-яке місце на карті Співдружності.

Характеристики Fallout 2 Редагувати

Гвинтокрили в Fallout 2 представлені звичайними статичними об'єктами оточення. З ними не можна взаємодіяти, також можна спостерігати їх політ.

Шаблон:Моди В Fallout 2 Restoration Project Обраний має можливість, будучи присутнім на зустрічі Сальваторе і Анклаву, пробратися до гвинтокрилу і полетіти на ньому в Наварро.

У Наварро, маючи при собі жовту картку допуску реактора, Обраний може, заправивши гвинтокрил, полетіти на бурову вишку. Шаблон:Моди

Бойові характеристики Fallout 3 Редагувати

Файл:Fo3BS Vertibird Gunship Cockpit..jpg
Файл:Fo3BS Vertibird Gunship Personnel Transport..jpg

Гвинтокрили використовуються в основному для повітряної підтримки, але вони ' атакувати при деяких обставинах, особливо в ході квесту «Забери його!». Вони становлять велику загрозу з ряду причин, головні з яких — гарне бронювання та висока вогнева міць. Їх озброєння включає встановлені на носі лазер гвинтокрила і ракетницю, заряджену ядерними пострілами.

Гвинтокрили, призначені для висадки десанту, не здатні атакувати. Однак вони представляють певну загрозу, так як висаджують війська Анклаву. Ґвинтокрили, призначені для вогневої підтримки, набагато небезпечніше. Як правило, вони виробляють розчищення території ядерними пострілами перед висадкою десанту. Головного героя вони атакують тільки з допомогою Гатлінг-лазера і гранатометів.

Іноді можна зустріти посаджені ґвинтокрили. Один знаходиться на східцях Капітолію, інший — на невеликій відстані на північ від Сховища 101. Вони можуть бути знищені, проте це єдине, що з ними можна зробити. Поблизу посадженого гвинтокрила іноді може знаходиться клітинка з кігтем смерті. Тому важливо вбити офіцера Анклаву до того, як він відкриє клітку. При цьому один із тих солдатів може підібрати ключ і спробувати сам відкрити клітку.

У Технічному музеї є модель гвинтокрила. Вона знаходиться ліворуч від виходу з демонстраційного сховища. Модель зламана.

Знищення Редагувати

У Fallout 3 ґвинтокрили можуть бути знищені важкою зброєю, при цьому в них неможливо прицілитися в режимі V. A. T. S. Вибух реактора гвинтокрила набагато потужніше, ніж вибух реактора автомобіля або вантажівки — при достатній близькості до епіцентру він може завдати сильні пошкодження або призвести до смерті. Після вибуху поблизу можна знайти багато уламків (гвинти, броня і т. д.). Можна виявити і солдатів Анклаву, які були всередині гвинтокрила, проте з них нічого не вийде зняти, незважаючи на те, що вони одягнені в броню.

Якщо війська встигли висадитися і знаходяться поблизу гвинтокрила, вони будуть знищені вибухом. Висадка війська займає 1,5 секунди після приземлення гвинтокрила. Дізнатися про те, що війська висаджені, можна з маркерами, які з'являться на радарі.

З допомогою «Товстун, плазмовим гвинтівки, Гатлінг-лазера та іншої важкої зброї можна збити ґвинтокрил. Знищення гвинтокрила з допомогою Молотов-коли і плазмових гранат теж можливо, але вимагає певної вправності. Гармата «Тесла» може збивати ґвинтокрили з одного пострілу[1].

У Fallout 3 найбільше гвинтокрилів зустрінеться гравцеві в ході квесту «Забери його!» і велика частина з них стане мішенню Ліберті Прайма. Це, однак, анітрошки не заважає гравцеві самостійно знищувати їх, так як замість польоту на повній швидкості вони зависають у повітрі, атакуючи робота Братства. Також багато ґвинтокрилов з'являється над входом в бункер при вибуху Рейвен-Рок.

У доповненні Broken Steel на базі ВПС Адамс зустрічається велика кількість ґвинтокрилов, що стоять біля ангарів.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Файл:FO3 Vertibird..jpg
  • Після пагона з Меморіалу Джефферсона Самотній Подорожній зустріне ґвинтокрил, який висадить трьох солдатів Анклаву, двох солдатів Анклаву і бойового робота або двох солдатів Анклаву в броні «Тесла». Якщо після висадки солдати не помітять головного героя, вони почнуть патрулювати територію.
  • Ґвинтокрил завжди з'являється біля руїн Арлингтонской бібліотеки з засіли там рейдерами і висаджує трьох солдатів Анклаву в броні «Тесла».
  • Можливий баг: ґвинтокрил приземляється в обгородженій частині біля збройових складів Олександрії і після вбивства всіх солдатів Анклаву залишається стояти на землі.
  • Можна побачити кілька пролітають ґвинтокрилов у будівлях із зруйнованими дахами (наприклад, на Базі Національної гвардії).
  • Ще одна зустріч з ґвинтокрилом відбувається біля станції метро Сьюард-сквер, він висаджує двох солдатів Анклаву і кігтя смерті.
  • Після завершення квесту «Жива вода» ґвинтокрил приземлиться на північний схід від входу в Сховище 101. Він висадить офіцера і двох солдатів, які будуть з'являтися знову через кілька днів після вбивства.
  • Ґвинтокрил приземляється і залишається стояти на землі в Спрингвейле, біля будинку Сільвер.
  • Ще один гвинтокрил приземляється на сходах Капітолію.
  • Гвинтокрил приземляється поблизу житла Дукова, біля клітки з кігтем смерті, але тільки після смерті всіх солдатів, які охороняють її.
  • Гвинтокрили можуть також з'являтися в рамках деяких випадкових зустрічей.

Operation: Anchorage Редагувати

Файл:OA Vertibird..jpg

У доповненні Operation: Anchorage зимовий варіант гвинтокрила використовується для підтримки піхоти. Цей ґвинтокрил можна збити одним попаданням з будь-якої зброї (десанту, який вже висадився, вибух не зашкодить).

Broken Steel Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Fallout 4Редагувати

  • Вперше діючі ґвинтокрили Вцілілий побачить після завершення сюжетного квесту Возз'єднання. Після цього, вступивши в Братство Сталі, він сам може відправитися з Паладином Дансом у політ на ґвинтокриле, який доставить їх на Придвен.
  • Після прибуття Братства Сталі в Співдружність гвинтокрили часто з'являтися у випадкових зустрічах. Солдати Братства будуть прилітати на них в різні локації для зачистки місцевості від ворогів.
  • При стрільбі в режимі «V. A. T. S.» можна прицілитися у будь-якого члена екіпажу. Гвинтокрил з померлим пілотом негайно розбивається, але крізь скло кабіни, не маючи здібності «Наскрізні постріли», не можна. Однак інколи з'являється невелика ймовірність(15 — 20 %) потрапити в руку або ногу пілота.
  • Будучи членом Братства Сталі, Вижив може кинути сигнальну шашку,після чого прилетить ґвинтокрил. На ньому можна відправитися в будь-яку відкриту локацію, попутно відстрілюючись трапляються ворогів знаходиться на борту минигана. Також гвинтокрил доступний при грі за Підземку але тільки після завершення основної сюжетної лінії
  • Кинуті і розбиті ґвинтокрили зустрічаються по всьому Співтовариству. Швидше за все, першим таким гвинтокрилом для Вижив стане примірник, який звалився на Музей Волі у Конкорді.
  • Променеве море можна знайти уламки гвинтокрила. Невідомо, кому належав цей літальний апарат, як давно він знаходиться тут, і що послужило причиною аварії. Примітно, що це єдиний розбився ґвинтокрил, виділений як відзначається локація.
  • Часто гвинтокрили при веденні бою будуть розбиватися (вибухати), якщо не допомогти екіпажу розправитися з супротивником.
  • Гвинтокрилами також можуть користуватися стрілки, так що не варто дивуватися, якщо вас почне атакувати, здавалося б, дружній гвинтокрил.
  • Подорож на гвинтокрилі помітно швидше звичайного подорожі, однак якщо надіта силова броня, то заряд блоку буде витрачатися дуже швидко .
  • Гвинтокрили можуть зменшити кількість живих NPC, які не є безсмертними, впавши на них чи випадково зачепивши (брат Томас, охорона Даймонд-сіті, Заначка та інші бродячі торговці).

Поява Редагувати

Ґвинтокрил з'являється у Fallout 2, Fallout 3, доповненнях до Fallout 3Operation: Anchorage, Broken Steel, Fallout: New Vegas та Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Прототипи Редагувати

  • Гвинтокрил — це конвертоплан, має прототипи у реальному світі. Найбільшу подібність вона має з V-22 Osprey і Мі-24, корми нагадує хвостову частину AV-8B Harrier II. Крім того, за загальним стилем він нагадує літаки 1950-1960-х років.
  • Дизайн цього незвичайного літального апарату в чому запозичений з живої природи. Про це нагадують і шість опорних шасі, і опуклості в носовій частині, що нагадують стрекозиние очі.
  • Назва «Vertibird» є торговою маркою популярної в 70-х роках дитячої іграшки-вертольота.

Позначення Редагувати

  • В сучасних ВПС США кодом «VB-02» позначаються літаки-бомбардувальники. У світі Fallout літери «VB»— швидше за все, просте скорочення від «Vertibird». Відповідно до номенклатури, прийнятої в 1962 Міністерством оборони США, транспортна версія Гвинтокрила отримала позначення CV-2 («cargo/transport VTOL, design number 2»), а бойова версія— «A/CV-2» («Attack Purposed, Cargo/Transport VTOL, design number 2»). Це зайве свідчення того, що шляхи нашого світу і світу Fallout розійшлися до початку шістдесятих років.

Баги Редагувати

Стрибнувши на гвинтокрил, можна потрапити за межі карти:

Примітки Редагувати

  1. насправді про це згадано в Fallout 3 Official Game Guide GOTY Edition, реальна картина може бути зовсім інший, так як залежить від багатьох факторів.

Галерея Редагувати

Fallout 2 Fallout 3
Fallout: New Vegas Fallout 4
Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)