FANDOM

Gametitle-FO4

Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити розділи: опис, мешканці, знахідки.

Янцзи (англ. Yangtze; кит. 扬子; піньінь: Yángzǐ) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Довоєнна китайська підводний човен, що має дизайн, що відрізняється від традиційних підводних апаратів Комуністичної Республіки того часу. Передня частина субмарини має пару гребних ґвинтів, тоді як задня частина звужена і має тільки один ротор і перо керма.

На бойових характеристиках даної підводні човни це, однак, позначилося чи: в носі розташовані два торпедних апарату, а середня частина неподалік від рубки відведена для шести відсіків БРСД/БРМД. Нині сильно пошкоджена атомна бестія знаходиться під командуванням капітана Цзао більше двохсот років.

Незадовго до Великої війни човен дислокувалася біля атлантичного узбережжя США. 23 жовтня 2077 року, слідуючи наказом свого командування, капітан ініціював запуск ракет; всі, крім однієї, були успішно випущені. Через деякий час після виконання завдання судно налетіло на міну, серйозно пошкодивши реактор, і змушений був сховатися в Бостонської бухті. З-за аварії всі члени екіпажу загинули або зазнали процесу гулификации. Остання наздогнала і командувача.

Потому два з гаком століття капітан, перебуваючи в здоровому розумі і твердій пам'яті, все ще використовує вцілілий перископ для спостереження за ситуацією навколо сів на мілину субмарини.

Пов'язані квести Редагувати

«Тут можуть водитися монстри» — надати допомогу капітану в частковому відновленні боєздатності морського мисливця.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в Янцзи.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Всі термінали на борту мають інтерфейс англійською мовою і вироблені компанією противника — «Боязко». Досить дивним є і наявність різних сортів типово американського напою на борту субмарини, а також реактора з маркуванням «Дженерал Атомикс».
  • силовий броні добратися до самої субмарини вкрай складно через надмірно великої ваги конструкції. Але, якщо використовувати швидке переміщення до субмарині, можна опинитися на баржі, з краю якої легко застрибнути на підводний човен і піднятися по її сходами до входу. Або скористатися модифікацією «Реактивний ранець», перескакуючи по буїв і полузатонувшим рибальським траулерам.

Поява Редагувати

Підводний човен Янзцы з'являється тільки у Fallout 4.

Див. також Редагувати

Галерея Редагувати

Концепт-арт Редагувати