FANDOM

Gametitle-FO4 FHGametitle-FOS
Mbox default
Незавершена стаття

Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Детально описати історію місця, посилаючись на записи з терміналів і розповіді мешканців.

« На місці Ядра до війни знаходилася база атомних підводних човнів. Діти Атома перетворили її в місто і центр культу »

Завантажувальний екран

Ядро (англ. The Nucleus) — локація Far Harbor, доповнення до Fallout 4, центр громади Дітей Атома на Остріве.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

До Великої війни це місце було доком для атомного підводного човна «Демократія»[1].

Після війни тут влаштувався ДіМАсінт другого покоління, який втік з Інституту.

Через деякий час ДіМА потоваришував з лідером Дітей Атома, Сповідником Мартіном, і, в кінцевому рахунку, дав їм базу в якості сховища, згодом зване «Ядром».

Внаслідок необачності Мартіна, Аллен Лі вбив Брата Ендрюс — місіонера, що з'явився у Фар-Харбор і читав проповіді про свою дивну віру. Незважаючи на вмовляння Мартіна прислухатися до голосу розуму, Діти на чолі з Тектом жадають крові, а Мартіна за очі почали називати зрадником. Після відходу Мартіна з громади Верховним сповідником став Тект. Він почав проводити набагато більш агресивну політику. На той випадок, якщо Діти Атома стануть загрозою для Акадии, Діма отримав ключі до ядерних ракет в Ядрі.

У 2287 рікє штаб-квартирою Дітей Атома, які були залучені наявністю на підводному човні ядерних ракет і високим радіаційним фоном з-за витоку ядерних блоків підупалої підводного човна. Тут же розташована база даних з важливою інформацією, необхідної для проходження основного сюжетного квесту.

Мешканці Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Ймовірно, Діма знайшов ключ для пуску ракети ще під час свого перебування на посаді «домовласника» бази підводного човна, на що натякає голозапись «Так хоче Атом».
  • Капітан АПЛ Арнольд Уэбэш вчинив акт саботажу на своєму човні, керуючись пацифістськими і хтивими мотивами (листування і потяг до шпигунці). Був смертельно поранений шпигункою/агентом, до якої відчував потяг.
  • У багатьох місцях локації підвищений радіаційний фон і єдиний спосіб не ковтати антирадин у великих кількостях — як можна швидше полагодити знезаражуючу установку з квесту «Обмивання».
  • При носінні силовий броні Діти Атома будуть це коментувати одночасно з несхваленням (оскільки вона захищає носія від радіації) і смиренням (ядерного блоку, живлячої броню).

Поява Редагувати

Ядро з'являється у доповненні до Fallout 4Far Harbor та згадується у Fallout Shelter.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Назва підводного човна згадується в одному з терміналів бази