FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Школа імені Шоу (англ. Shaw High School) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація може з'явитися в Піп-Бій, якщо знайти 2 листи мертвого поселенця у формі листоноші на обрушенном мосту в 70 метрах від Очисної станції. У листі йдеться, що в школі біля станції «Уест-Роксбері» повно ментатов. Всередині супермутанти. Ментатов дійсно багато, є термінал повернення книг, в якому можна купити ще ментатов за ціною 100 жетонів. Цікава історія про те, що директор школи через хулігана поширював ментати серед учнів для підняття успішності і, як наслідок, для збільшення фінансування. На кухні можна знайти двері в підлозі, що веде на склад. Всередині знаходиться аматорська рація, від якої виходить радіосигнал супермутантів. Сигнал з'являється після активації Релейного вишки 0SC-527.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

  • Номер журналу «Незламні» в північно-західній кімнаті шкільної бібліотеки. Вниз по північному коридору, вгору по сходах, повернути праворуч, і бібліотека буде праворуч.
  • Ключі від школи знаходяться на столі прямо на захід від головного входу, за дверима зі складним замком.
  • Величезна кількість ментатов по всій школі. Близько 27 штук. Найбільше в кімнаті, закритою на дуже складний замок (зліва від головного входу).
  • ланчбокс: в кафе по центру будови і в навколишніх класних кімнатах. Ще один — на столі на другому поверсі (в цій кімнаті іскрять, дроти).
  • 7 неповернених книг: одна вгору по сходах на столі в східній частині школи, друга вгору по сходах на столі в західній частині школи. Ще одна на підлозі поруч з шафкою, поруч міна. Інша на унітазі в туалеті кафе. Ще три в бібліотеці, де можна знайти журнал коміксів. У бібліотеці також варто термінал повернення книг, де можна отримати ментати.
  • Дві квантові ядер-коли біля автомата з ядер-колою, біля північно-західної сходів.
  • Ключ від кабінету директора — в ланчбоксе Рости в одному з класів на другому поверсі.
  • Ключ від бібліотеки — в кабінеті директора в столі замкненому на легкий замок.

Листи Редагувати

«Кемпбелл, Мітчелл каже, в школі у Уест-Роксбері повно ментатов. Чи не всі шафки ними набиті. Я знаю про супермутантах в цьому районі, але у мене є план. Ми проберемося в школу вночі, заглотнем хімікати і станемо настільки розумними, що без праці придумаємо, як без проблем звідти вибратися! Повір мені!»

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Школа імені Шоу з'являється тільки у Fallout 4.