FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
Шиш-кебаб з'являється і в інших іграх.

Шиш-кебаб (англ. Shishkebab) — холодне зброя Fallout 4.

Опис Редагувати

Кустарна розробка зброярів постапокаліпсису. Являє собою злегка вигнутий клинок середньої довжини, з компактним резервуаром палива і системою запалювання. При її використанні клинок охоплює полум'я, що завдає додатковий шкоди. Зброя володіє середньою швидкістю атаки.

Примітки Редагувати

  • Значення утрати в таблицях відповідають базовому — при СИЛ=0 та без впливу здібностей. Кожна одиниця Сили дає +10 % до втрати. Це стосується і додаткового фізичного утрати від модифікацій.
  • Збитки від вогню відноситься до енергетичного. Він наноситься не відразу, а розтягується за часом.
  • У Співдружності можна роздобути екземпляри, що володіють одним з «легендарних» властивостей, детальніше про які можна прочитати в профільної статті.

Модифікації Редагувати

Пояснення: модифікації можливо названі інакше, ніж в меню майстерні. Назви у таблиці відповідають назвам модифікацій у вигляді предметів. Після видалення з зброї ці предмети можна спостерігати в інвентарі, в розділі «модифікації».

Модифікація Вимоги Компоненти Нові характеристики Base ID
damageIcon damage weightIcon weight ЦінаIcon merchant
«Шиш-кебаб» з додатковими струменями полум'я Коваль 3 Азбест
Клей
10×Мідь
Сталь
13+26 fireIcon fire 3.5 300 0014ee19

Місцезнаходження Редагувати

  • Можна взяти з тіла Шлака, ватажка рейдерів в локації Согас Айронворкс. Якщо квест «З вогню та в полум'я» не було взято до цього, він стартує автоматично.
  • Легендарні варіанти цієї зброї можна підібрати з тіл легендарних ворогів.

Галерея Редагувати

Звуки Редагувати

Gehenna icon
Gehenna icon
Gehenna icon
ReloadVB