FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші кастети.

Шипований кастет (англ. Spiked knuckles) — різновид рукопашного зброї Fallout 3.

Опис Редагувати

Кастет, як зброя, що має багаторічну історію і, незважаючи на наявність у світі Пустки свого високотехнологічного «родича» — силового кастета, все ще широко розповсюджений. Має вигляд зварених між собою кілець, які просмикуються пальці, і упору для долоні. На кільця наварены короткі зубці. Він спеціально виготовлений таким чином, щоб енергія удару концентрувалася меншою за площею шиповану поверхні, що дозволяє нанести противнику важкі травми у вигляді переломів і, додатково, рвані рани шипами.

Характеристики Редагувати

Шипований кастет є більш серйозним варіантом кастета звичайного — за рахунок шипів завдає збільшений збиток і має більший запас міцності, але в іншому так само поступається силового кастету.

Місцезнаходження Редагувати

Може бути знайдений у деяких контейнерах по всій Столичного пустища і в інвентарі персонажів — в першу чергу, у низькорівневих рейдерів.

Варіанти Редагувати

«Доводи Планкетта» — унікальний шипована кастет зі збільшеним втратою і подвоєним шансом нанесення критичного шкоди, який при наявності спроможності «Законник» можна добути в бою з Джандерсом Планкеттом.

Поява Редагувати

Шипований кастет з'являється тільки у Fallout 3.