FANDOM

Gametitle-FO3 OAGametitle-FO3 MZ

Шинель генерала Чейза (англ. General Chase's overcoat) — унікальна одяг, що з'являється в Operation: Anchorage та Mothership Zeta, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Даний наряд належав генералу армії США Костянтину Чейзу. Являє собою довгий плащ білого кольору надітий поверх світлої уніформи з високим коміром. Комплект доповнюють чорні чоботи і рукавички. На плащі чотири накладних кишені, плечі захищені додатковими прошитими вставками. На ґудзиках зображені зірки. На ремені з металевими захисними накладками і пряжкою закріплена кобура.

По знакам відмінності на генеральській уніформі можна зробити висновок про те, що генерал був нагороджений: медаллю Міноборони «За видатну службу», хрестом «За видатні заслуги», «Срібною зіркою», орденом «Легіон пошани», заохочувальними медалями «За службу в Об'єднаних штабах Збройних сил» та «За службу у Сухопутних військах», медалями «За службу в Експедиційних військах», «За службу в резерві Збройних сил» «За службу в Антарктиці», і золотою медаллю «За порятунок життя».

Місцезнаходження Редагувати

Operation: Anchorage Редагувати

Дану шинель носить Генерал Чейз, проте із-за того, що його не можна обікрасти, дану одяг добути звичайним способом не можна.

Mothership Zeta Редагувати

Знаходиться в скрині військового зразка, на звалищі, куди можна потрапити з технічних приміщень. Сам же власник шинелі знайдений не був.

Примітки Редагувати

Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Operation: Anchorage и не підтверджена основним каноном.
  • Розробники симуляції звільнення Анкоріджа отмечалили, що неодноразово переробляли модель шинелі генерала і продумували плани подальших дій на той випадок, якщо генерал вимагатиме створити або видалити що-то ще[1].
Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Operation: Anchorage

Поява Редагувати

Шинель генерала Чейза з'являється у доповненнях до Fallout 3Operation: Anchorage та Mothership Zeta.

Баги Редагувати

pcIcon pc ps3Icon ps3 xbox360Icon xbox360 У додатку Mothership Zeta є баг з підміною моделі — при надіванні замість шинелі відображається зимова медброня.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати

  1. ПЕРЕНАПРАВЛЕННЯ Шаблон:Navbox Броня та одяг Fallout 3