Fandom

Архіви Fallout

Шейді Сендс (Fallout)

Перенаправлено з Шейді Сендс

6206статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Шейді Сендс (Fallout)

Fo1 Shady Good Ending.jpg

Зони Вхід в Шейді Сендс

Загін для брамінів
Сад
Печера радскорпіонів

Маркер карти Шейді Сендс
Голова́ Арадеш (2142-2186)
Квести Знайти водяний чіп

Поговорити з Катріною
Зупинити радскорпіонів
Виготовити протиотруту
Вилікувати Джарвіса від отрути радскорпіона
Допомогти фермерам Шейді Сендс
Найняти Яна
Врятувати Танді від нальотчиків

Шейді Сендс (англ. Shady Sands) — локація Fallout.

Історія Редагувати

Шейді Сендс заснований в 2142 році однією з груп вихідців із Сховища 15 за допомогою ГЕКК, який дозволив мешканцям створити автономну спільноту і звести кам'яні будівлі.

В 2161 році Шейді Сендс представляв собою самодостатню фермерську спільноту з власною системою зрошення. Лідером громади був Арадеш.

Жителі міста змогли зрошувати пустельний грунт, вирощувати деякі культури (в основному кукурудзу і капусту) і розводити брамінів.

У центрі міста був встановлений обеліск — Стовп Заповітів.

Незважаючи на більш-менш стабільне положення в господарстві, місто відчувало труднощі з радскорпіонами і грабіжниками-рейдерами (переважно з Ханами).

Ці проблеми допоміг вирішити Виходець із Сховища, який виявив місто по дорозі у Сховище 15, розібравшись з радскорпіонами і звільнивши дочку Арадеша Танді з рабства рейдерів.

У 2186 році Шейді Сендс став столицею створеної Нової Каліфорнійської Республіки і був перейменований в НКР, залишивши свою назву. Втім, більшість жителів продовжували називати його по-старому.

Планування Редагувати

Карта світу Вхід Сад
Загорода для брамінів

Мешканці Редагувати

  • Катріна — мешканка Шейді Сендс, вітає біля входу гостей і пояснює їм внутрішні порядки поселення.
  • Сет — глава охорони Шейді Сендс, який зміг організувати стерпний захист громади від Ханів та радскорпіонів. Засновник Рейнджерів НКР.
  • Джарвіс — молодший брат Сета. На момент прибуття Вихідця із Сховища Джарвіс лежав, важко отруєний отрутою радскорпіона, в будинку Разло.
  • Разло — лікар. Може лікувати Вихідця за певну плату і продати йому невелику кількість стимуляторів. Приймає тільки в денний час доби (до 19:00).
  • Арадеш — старійшина поселення, і відповідно його глава, а також батько Танді.
  • Танді — дочка Арадеша.
  • Ян — колишній найманий охоронець «Червоного каравану». Можливий напарник Вихідця із Сховища.
  • Кертіс — фермер в східній частині Шейді Сендс.
  • 5 жителів.
  • 6 селян.
  • 4 лошин.
  • 6 дітей.
  • 7 собак.

Пов'язані квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Розкажи про... Редагувати

Жителі Шейді Сендс відповідають цими репліками, якщо у файлах їх діалогів не вказано інше.

Запитання Відповідь
Хани Вони злочинна група, що претендує на те, що вони люди з далекого минулого.
Гарл Він командує Ханами. Він один з найбільш небезпечних людей, які коли-небудь бували в Шейді Сендс. Він залізною рукою править кланами нальотчиків.
Джанктаун Це в 4 — 6 днях шляху на південний захід. Там іноді буває хороша торгівля, але здебільшого вони намагаються непомірно завищувати ціни для нас.
Щейді Сендс Ти знаходишся в ньому.
Хаб Набагато далі на південь, ніж Джанктаун. Хаб — це найбільше місто, про яке я коли-небудь чув. Там повинно бути щонайменше тисяча осіб.
Водяний чіп Вибач, я не можу допомогти тобі.
Танді Вона дочка Арадеша. Одного разу вона зможе очолити нас, але вона повинна навчитися приборкувати свій норов.
Арадеш Він лідер нашої спільноти, і справжній герой. Його завжди можна знайти за роботою в загальному залі.
Сет Він працює з Арадешем, щоб переконатися, що ми в безпеці.
Разло Наш лікар. Звертайся до нього, якщо тебе поранили.

Цікаві факти Редагувати

Шейді Сендс — єдина локація у грі, в якій різні маркери на карті міста: «Сад» і «Загін для брамінів» — ведуть в одну і ту ж зону.

Поява Редагувати

Шейді Сендс з'являється в Fallout і згадується в Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas і Fallout Bible.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі