FANDOM

Gametitle-FO3

Швидке дорослішання (англ. Fast Growing Up) — другий навчальний квест Fallout 3.

Опис Редагувати

Дія квесту відбувається в 2268 році, на дні народження Самотнього Подорожнього, коли йому виповнюється 10 років. Після завершення квесту Подорожній отримує титул Vault 101 Citizenship Award, який є Досягненням у версіях гри для Xbox 360 і ПК; і Бронзовою медаллю у версії для PlayStation 3. Під час цього квесту ви навчаєтеся навичкам спілкування з іншими персонажами і основам бойових дій.

Проходження Редагувати

Повеселитися на власному дні народження і розважити гостей Редагувати

Спочатку поговоріть з Аматою, а потім по черзі з рештою гостей. Після того як Бабуся Палмер подарує вам рулет, а робот Енді зіпсує святковий торт, Буч вимагатиме віддати йому рулет. Існує кілька шляхів вирішення цього конфлікту: віддати рулет, побитися, образити його матір (що теж призведе до бійки) або, передбачаючи події, з'їсти його самостійно. У випадку бійки всі гості будуть вести себе абсолютно незворушно, але за вас вступляться офіцер Гомес і Амата, після чого можна буде поговорити з Аматою, батьком і Гомесом з приводу того, що сталося. Через деякий час активується інтерком, до якого підійде батько, і Джонас передасть батькові, що «все готове».

Знайти Джонаса на реакторному рівні Редагувати

Тепер ви можете залишити кав'ярню. Якщо ви не встигнете проскочити повз Беатріс, то вона подарує вам Вірші до дня народження. Спустіться вниз по сходах, поговоріть з Джонасом, дочекайтеся батька.

Вразити всі три мішені з пневматичної рушниці Редагувати

Візьміть ваш подарунок і вистріліть по трьох мішенях. Якщо у вас раптом закінчаться всі патрони (їх не повинно бути в інвентарі) батько видасть вам ще 25 і скаже що стріляти набагато зручніше в режимі прицілювання. На час виконання цього квесту Пневматична рушниця не зношується.

Вбити радтаргана з пневматичної рушниці Редагувати

Убийте вашого першого «справжнього ворога». Можна включити режим V.A.T.S. і вбити радтаргана одним пострілом. Знову ж таки, якщо закінчилися патрони (необов'язково) можна випросити у батька ще 30 (і так до нескінченності). Після знищення супротивника підійдіть до батька і сфотографуйтеся на пам'ять.

Нагорода Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо не прочитати комікс «Грогнак-варвар» до кінця квесту, то згодом його можна знайти в шафі в кімнаті вихідця з Сховища, де стартує квест Втечу!.
  • Незалежно від того, скільки ви стріляли з рушниці і скільки патронів накопичили, при старті квесту Втечу! у вас буде Пневматична рушниця (її стан залежить від рівня складності гри) і тільки 50 кульок для стрільби.
  • Замість того, щоб спускатися вниз по сходах до Джонаса, можна піднятися далі і підслухати діалог між Наглядачем і Джоном Кендаллом, в ході якого стає зрозуміло, як Доглядач насправді ставиться до Дня народження Подорожнього (з огидою).

Цікаві факти Редагувати

  • З усіх дітей, присутніх на святі, тільки Буч носить Піп-Бой 3000. З цього можна зробити висновок, що всі вони (включаючи Амату) молодші від Самотнього Подорожнього і не досягли 10 років 13-го липня 2268 року (за словами Доглядача, Піп-бой вручається в 10 років).
  • Якщо під час виконання підквесту «Вбити радтаргана з пневматичної рушниці» спробувати перебратися через шафу, що розділяє Подорожнього і супротивника, то ваш персонаж може дитячим голосом сказати «Здається, тут чисто» — можливо, це єдина повноцінна фраза, яку можна почути від головного героя.
  • Конфлікт через рулет — є посиланням до серії «The Elder Scrolls», що теж належить «Bethesda Game Studios». Ситуація з рулетом та хуліганами, що намагаються його відібрати, пропонувалася при генерації персонажа в «TES III: Morrowind», а в «TES IV: Oblivion» і «TES V: Skyrim» рулет присутній у вигляді пасхального яйця.

« В місті пекар дає вам солодкий рулет. Ви несете його в затишне місце, щоб з'їсти, але на вас налітає зграя з трьох хлопців вашого віку. Ватажок зграї вимагає, щоб ви віддали йому рулет, інакше вони поб'ють вас та заберуть ласощі самі.

Що ви зробите?

  • Кидаєте рулет на землю, наступаєте на нього і готуєтеся до бійки?
  • Без питань віддаєте йому рулет, знаючи, що пізніше ви зможете привести з собою своїх друзів і тоді він отримає по заслугах?
  • Робите вигляд, що збираєтеся віддати йому рулет, але в останній момент підкидаєте його у повітря, сподіваючись, що це відверне їх рівно настільки, щоб ви встигли вдарити ватажка.
»