FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOBOS

« Шанси нанести критичний удар в бою збільшуються при підвищенні цього показника. »

— Опис в іграх

Шанс на критичне попадання (англ. Critical chance) — це похідна характеристика у Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics Редагувати

Вона визначає ймовірність завдати критичний удар в бою, який збільшує наноситься вами збиток і може призводити до різних трагічним (цілі) наслідків. Початкове значення дорівнює величині атрибута Удача. У середніх персонажів базовий шанс критичного удару дорівнює 5 %.

Способи збільшення шансу на критичне попадання:

Механіка розрахунку Редагувати

Ймовірність нанести критичний удар визначається по наступній формулі:

pкрит = показник Вдача (УД) + СС

+ Особливість «Точність»

+ Здатність «Більше критичних»

+ Модифікатор від прицільного пострілу (5% + в залежності від області тіла),

де СС — це випадкова складова (може бути від 0 % до 9 %): СС = [|ШПСЧ|/10] % (з округленням в меншу сторону до цілого числа). Тут:

ШП — шанс на потрапляння в ціль при цьому критичному ударі;

СЧ — випадкове число від 1 до 100

Так, наприклад, максимальний шанс нанести критичний шкоди при прицільному пострілі в око з успіхом 10, особливість «Точність» і двома рангами здатності «Більше критичних» буде мати вірогідність: 10% + 10% + 2*5% + (5% + 60%) + СС = 95%...104%. Т. о. потрапив в ціль удар практично завжди виявиться критичним.

Мінімальний шанс на критичне попадання, у разі відсутності перелічених вище здібностей, дорівнює 1% -- це мінімальне значення показника Удачі

Увага! Поширена думка, що здатність «Снайпер» замінює формулу обчислення pкрит на іншу: pкрит Снайпер = УД * 10%. З іншого боку, існує думка, що «Снайпер» не скасовує перевірку на pкрит, а додає другу на pкрит Снайпер:

p'крит = pкрит + (100% - pкрит) * (pкрит Снайпер/100%)

Іншими словами, у випадку якщо ймовірність завдати Критичний удар pкрит не вдалася, то відбувається перевірка на наявність здібностей «Смертельний удар» та «Снайпер». Одне можна сказати точно: при Удачі 10, здатність «Снайпер» кожне попадання по меті зробить критичним.

Fallout 3 Редагувати

Початкове значення: одно величиною вашого атрибута Удача. Назавжди збільшують шанс нанесення критичного удару:

Максимальне значення шансу нанесення критичного удару, яке дає Удача і різні перераховані здібності дорівнює 18 % (для вогнепальної зброї) і 33 % (для холодного і рукопашній).

Слід зазначити, що кожна атака в режимі V. A. T. S. має додатковий бонус шансу нанесення критичного удару +15 %.

Множник шансу Редагувати

Кожна зброя має прихований параметр — множник шансу нанесення критичного удару — (МНОЖ % КРІТ на сторінках Сховища, відповідає Crit % Mult G.E.C.K.). На цей параметр множиться ваш базовий шанс нанесення критичного удару. Так що деякі види зброї можуть наносити критичний удар при кожному пострілі. Нижче наведений список зброї з найкращими значеннями параметра МНОЖ % КРІТ:

Варто зауважити також, що у деяких видів зброї (наприклад, «Різник», Обріз, «Кісткоподрібнювач», гранати, міни і важка зброя з покриттям по площі) МНОЖ %КРІТ дорівнює х1, що означає, що дана зброя завдає стільки ж шкоди при критичному попаданні, скільки і при звичайних атаках (не включаючи потайливі атаки).

Додатково Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Підвищити показник можна за допомогою характеристик, здібностей і особливостей персонажа:

Підвищити показник можна при використанні таких предметів, одягу і броні:

Перевірити шанс можна через консоль командою player.getav critchance.

Fallout: Brotherhood of Steel Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Посилання Редагувати

Механіка розрахунку ушкоджень у Fallout 2