FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOBOS

« Шанси нанести критичний удар в бою збільшуються при підвищенні цього показника. »

— Опис в іграх

Шанс на критичне попадання (англ. Critical chance) — це похідна характеристика у Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics Редагувати

Вона визначає ймовірність завдати критичний удар в бою, який збільшує наноситься вами збиток і може призводити до різних трагічним (цілі) наслідків. Початкове значення дорівнює величині атрибута Удача. У середніх персонажів базовий шанс критичного удару дорівнює 5 %.

Способи збільшення шансу на критичне попадання:

Механіка розрахунку Редагувати

Ймовірність нанести критичний удар визначається по наступній формулі:

pкрит = показник Вдача (УД) + СС

+ Особливість «Точність»

+ Здатність «Більше критичних»

+ Модифікатор від прицільного пострілу (5% + в залежності від області тіла),

де СС — це випадкова складова (може бути від 0 % до 9 %): СС = [|ШПСЧ|/10] % (з округленням в меншу сторону до цілого числа). Тут:

ШП — шанс на потрапляння в ціль при цьому критичному ударі;

СЧ — випадкове число від 1 до 100

Так, наприклад, максимальний шанс нанести критичний шкоди при прицільному пострілі в око з успіхом 10, особливість «Точність» і двома рангами здатності «Більше критичних» буде мати вірогідність: 10% + 10% + 2*5% + (5% + 60%) + СС = 95%...104%. Т. о. потрапив в ціль удар практично завжди виявиться критичним.

Мінімальний шанс на критичне попадання, у разі відсутності перелічених вище здібностей, дорівнює 1% -- це мінімальне значення показника Удачі

Увага! Поширена думка, що здатність «Снайпер» замінює формулу обчислення pкрит на іншу: pкрит Снайпер = УД * 10%. З іншого боку, існує думка, що «Снайпер» не скасовує перевірку на pкрит, а додає другу на pкрит Снайпер:

p'крит = pкрит + (100% - pкрит) * (pкрит Снайпер/100%)

Іншими словами, у випадку якщо ймовірність завдати Критичний удар pкрит не вдалася, то відбувається перевірка на наявність здібностей «Смертельний удар» та «Снайпер». Одне можна сказати точно: при Удачі 10, здатність «Снайпер» кожне попадання по меті зробить критичним.

Fallout 3 Редагувати

Початкове значення: одно величиною вашого атрибута Удача. Назавжди збільшують шанс нанесення критичного удару:

Максимальне значення шансу нанесення критичного удару, яке дає Удача і різні перераховані здібності дорівнює 18 % (для вогнепальної зброї) і 33 % (для холодного і рукопашній).

Слід зазначити, що кожна атака в режимі V. A. T. S. має додатковий бонус шансу нанесення критичного удару +15 %.

Множник шансу Редагувати

Кожна зброя має прихований параметр — множник шансу нанесення критичного удару — (МНОЖ % КРІТ на сторінках Сховища, відповідає Crit % Mult G. E. C. K.). На цей параметр множиться ваш базовий шанс нанесення критичного удару. Так що деякі види зброї можуть наносити критичний удар при кожному пострілі. Нижче наведений список зброї з найкращими значеннями параметра МНОЖ % КРІТ:

Варто зауважити також, що у деяких видів зброї (наприклад, «Різник», Обріз, «Кісткоподрібнювач», гранати, міни і важка зброя з покриттям по площі) МНОЖ %КРІТ дорівнює х1, що означає, що дана зброя завдає стільки ж шкоди при критичному попаданні, скільки і при звичайних атаках (не включаючи потайливі атаки).

Додатково Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Підвищити показник можна за допомогою характеристик, здібностей і особливостей персонажа:

Підвищити показник можна при використанні таких предметів, одягу і броні:

Перевірити шанс можна через консоль командою player.getav critchance.

Fallout: Brotherhood of Steel Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Посилання Редагувати

Механіка розрахунку ушкоджень у Fallout 2