FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FO3 MZGametitle-FNVGametitle-FO4

Ця стаття про позаземні форми життя у Mothership Zeta. Про істоти-мутанти Fallout 2 див. статтю Ванаминго.

Чужі (англ. Aliens, інопланетяни, прибульці — позаземні істоти Mothership Zeta, доповнення до Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4.

Опис Редагувати

Розумні представники позаземної цивілізації, що прибули на Землю на космічних кораблях. Чужі за допомогою своїх високих технологій, що значно перевершують земні, залишаються прихованими спостерігачами, здійснюючи на своїх «літаючих тарілках» рідкісні вилазки на випалену ядерним апокаліпсисом поверхню планети.

Це гуманоїди невисокого зросту і субтильного статури, з непропорційно великою за людськими мірками головою і зеленою шкірою — класичні «зелені чоловічки».

Мабуть, їх цілі є науковими, але їх експерименти над викраденими людьми і тваринами часто перетворюються в жорстоку вівісекцію без видимого сенсу. Наприклад, абоминация — гібрид людини і прибульця. При цьому десятки і сотні полонених інопланетян зберігаються на космічному кораблі в стані низькотемпературного анабіозу.

Історія контактів Редагувати

Згідно історії гри, 700у корабель Чужих «Дзета» побудований і починає спостереження за Землею.

Космічний корабель «Дзета» або його попередники відвідували космічні околиці і саму Землю протягом кількох століть: найраніша з записів викрадені інопланетянами людей відноситься до 1697 ріку.

Прибульці викрадали людей в різних районах світу. На даному кораблі присутні як жителі США та японський самурай Тосіро Каго. Тим не менш, цей корабель, мабуть, спеціалізується на вивченні північноамериканського континенту.

Напис англійською мовою «Власність Зони 51» є на розбитій літаючій тарілці Fallout. Враховуючи, що комп'ютер Скайнет був, за його власними словами, розроблений за інопланетної технології, дослідження в Зоні 51 були цілком успішними.

Як довоєнний уряд США, так і такі повоєнні організації, як Братство Сталі і Ши, були обізнані про існування прибульців. Судячи по наявності бластера Чужих на буровій вишці Fallout 2, енергоячейок Чужих у форте Індепенденс і мобільного гусеничної базі Fallout 3, Анклав і Ізгої Братства також знали про існування інопланетян.

Згідно запису у одному з терміналів Цитаделі, корабель прибульців розбився в околицях Вашингтона на північ від Хегерстауна, Меріленд, 3 травня 2062 року. Хоча військові вірно ідентифікували падаючий об'єкт як космічний корабель інопланетного походження, пошуки місця аварії не увінчалися успіхом.

Доповнення до Fallout 3 Mothership Zeta повністю присвячено контакту Самотнього Подорожнього з Чужими — точніше кажучи, його викрадення ними.

Типи Редагувати

На кораблі можна зустріти різних Чужих і їх роботів.

Історія Редагувати

Загальний вигляд інопланетян відповідає стереотипам популярної культури «греям» та «зеленим чоловічкам». Це істоти зростом не більше півтора метрів, з непропорційно великими (людським мірками) головами, довгими тулубами і невеликий м'язовою масою.

У них великі чорні очі без зіниць (при розчленуванні тел видно, що чорним є все очне яблуко і навіть зоровий нерв), ніс представлений двома укритими у складках шкіри ніздрями, а роль зовнішнього вуха виконують слухові западини. Ротовий отвір дуже маленьке щодо голови, зуби відсутні або дуже малі.

Верхні кінцівки відносно короткі, долоні тривають трьома дуже рухливими і гнучкими пальцями, здатними гнуться в будь-якому напрямку. Закінчуються вони плоскими подушечками, можливо, присосками. Нижні кінцівки зовні схожі на людські ноги, але будова стопи залишається невідомим.

Скелети Чужих Fallout дещо відрізняються від даного в Mothership Zeta образу прибульців. Їх черепа — просто-таки величезні, до метра в довжину, очниці, ніздрі і щелепи знаходяться в самій нижній частині черепа, але в цілому ці скелети відповідають тим же уявленням про кволих головастих інопланетян.

Мова і мова Редагувати

Інопланетяни розмовляють тонкими, високими голосами, у їх мовленні багато клацають і свистячих звуків. Їхні репліки дуже дивно звучать для людського вуха, але у промові легко розрізнити повторювані стійкі поєднання звуків, які, без сумніву, складаються в осмислені фрази.

Холлі Баррисфорд, вчений ЮССА, викрадений прибульцями, навіть навчився говорити на їх мові, проте в подальшому був убитий в ході експериментів. Ні один з полонених, які перебувають на кораблі «Дзета» одночасно з Самотнім Подорожнім, не володіє мовою прибульців і не здатний розуміти, однак виражаються інопланетянами емоції — страх або роздратування — цілком зрозумілі і людям.

Фраза на незрозумілій мові[1], передана тета-маяком розвідувального корабля, зовсім не схожа на мову Чужих Mothership Zeta.

Кораблі Чужих названі літерами грецького алфавіту: «Дзета» (ζ) та «Тета» (θ). Ймовірно, це земні позначення.

Їжа і побут Редагувати

Їжа Чужих — великі черв'яки і невеликі головоногі молюски. Люди можуть їсти їх без шкідливих наслідків, що говорить про можливу схожість метаболизмов. Рослинної їжі на кораблі не виявлено.

Меблі і предмети побуту Редагувати

Меблі і предмети побуту, в житловому та лабораторному відсіках уніфіковані. Обідній і малий лабораторний столи нічим не відрізняються один від одного і складаються з чотирьох лопатей, схожих в плані на четырехлепестковый конюшина. У центрі столу розташований невеликий світильник. Сидіння можуть розташовуватися як з торця лопаті, так і в проміжку між ними, що робить стіл дуже зручним.

Сидіння дуже ергономічні, складної форми.

Повсюдно використовуються невеликі пристрої, що нагадують довгасті термоси для зберігання лабораторних зразків і їжі.

У багатьох місцях корабля розміщені медичні установки, які можна використовувати для відновлення здоров'я. При цьому спеціалізованого медичного пункту не виявлено.

Озброєння чужих Редагувати

Fallout New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Чужий (Дика Пустка)
Perk wild wastelandНаступна інформація заснована на даних «Дикої Пустки» и не підтверджена основним каноном.

При взяттів особливості «Дика Пустка» на самому півночі карти, на сході від ранчо «Перекоти-поле» можна зустріти трьох прибульців, двоє з звичайною лазерним зброєю, а один з них (капітан) з бластером Чужих.

Fallout 4 Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Чужий (Fallout 4)

У грі зустрічається лише один прибулець. Інопланетний корабель може впасти Місце падіння станції «Оберленд». Слідами крові поруч з місцем аварії можна знайти печеру, де і ховається пілот. З його тіла можна забрати позаземної пістолет.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Fallout 4 Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Радіосигнал насправді — прокручений задом наперед фраза «інопланетянин ніколи не був живим» (англ. the alien is never alive). У кінці також можна почути «допоможіть мені, допоможіть мені» (англ. help me, help me).

Істоти