FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-AR

Чорти (англ. Fiends) — організація Fallout: New Vegas, угруповання рейдерів, що мешкає на пустки Мохаве.

Опис Редагувати

Практично нічим не відрізняються від звичайної банди рейдерів, за винятком того, що набагато краще екіпіровані. Керівництво НКР прозвало їх наркоманами-психопатами, які ґвалтують і вбивають невинних. Вони повністю позбавлені будь-яких людських чеснот, звідси і їх назва — «Чорти». Англійська назва банди — Fiends — можна також перевести як «одержимі ніж люди», і це досить ясний натяк на те, що вони одержимі наркотиками (drug fiends).

Походження Редагувати

Якщо виходити зі слів Мотогонщика, їхнього лідера, Чорти до захоплення Сховища 3 мешкали в районі Вестсайда, здійснюючи набіги на нім. Маніакальна ненависть до Чортів цьому поселенню збереглася донині. З бажання врятувати своїх одноплемінників від самогубних спроб напасти на Вестсайд Мотогонщик повів їх у Сховище 3, яке ці рейдери бажали в будь-якому випадку захопити. Вони мешкають на більшій частині району на захід від Нью-Вегаса, в так званому Саут-Вегасі та навколишніх будівлях.

Екіпірування Редагувати

Зазвичай вони носять броню рейдерів і шолом з рогатою черепом і застосовують як звичайне, так і високотехнологічне зброю. Зокрема, члени банди, які воліють ближній бій, використовують кий для більярду, ключки для гольфу, бойові ножі і бейсбольні біти. Стрілки банди використовують мисливські рушниці, лазер-RCW, лазерні і плазмові гвинтівки, дробовикі гранатомети і варминт-гвинтівки. Деякі можуть бути озброєні вогнеметами.

Пов'язані квести Редагувати

Взаємодія Редагувати

  • Всі члени банди завжди будуть атакувати гравця, як тільки побачать його, за винятком Мотогонщика, а також тих, хто мешкає в Сховище 3, за умови, що гравцеві вдасться переконати їх у тому, що він є наркокур'єром. Інші чорти не будуть атакувати Кур'єра.
  • За вбивство Чортів нараховується хороша карма.
  • Іноді вони просто падають з неба (перед входом в Червоний Караван). Там є люк, через який вони там і з'являються все час. Мабуть, вони використовують підземну систему колекторів, щоб легко з'являтися там, де їх не чекають.

Примітки Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Багато Чорти озброєні сильно зношеним енергетичною зброєю (лазерні і плазмові гвинтівки, лазери RCW), а також мають при собі безліч наркотиків, які в них можна вкрасти або зняти з трупа.

Поява Редагувати

Групування «Чорти» з'являється у Fallout: New Vegas та All Roads.