FANDOM

Gametitle-FNV

Черговий біля колонки (англ. Tapper) — персонаж Fallout: New Vegas; член банди Королів, охороняє водогінну колонку у Фрісайде.

Історія Редагувати

У 2276 ріку руїнах Лас-Вегаса колишнім дикуном, відомим під ім'ям «Король», був заснований Фрісайд. Банда Короля підтримувала в громаді якусь подобу порядку.

Пізніше, коли Білл Ронте зумів налагодити подачу води у Фрісайд, підключившись до водопроводу НКР, Король узяв водопровід під свій контроль. Він встановив плату за воду, щоб Республіка не звернула уваги на пропажу води і не перекрила трубопровід. При цьому скваттери повинні були платити за воду вдвічі більше, ніж місцеві: так Король сподівався обмежити їх приплив у Фрісайд.

Черговий біля колонки у Fallout: New Vegas Редагувати

Файл:TapperWaterPipe.jpg
Кур'єр може зустріти даного персонажа біля трубопроводу в північній частині Фрісайда. За плату він дозволяє Кур'єру пити з труби, а також продає очищену воду. Спроба напитися з труби не заплативши, викличе агресію з боку чергового та інших Королів.

Якщо Кур'єр допоможе протверезіти Біллу Ронте, черговий дозволить йому пити воду з труби безкоштовно.

Появи Редагувати

Черговий біля колонки з'являється тільки у Fallout: New Vegas.