FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-VBGametitle-FNV

«Червоний караван» (англ. Crimson Caravan – досл. Малиновий Караван) — одна з найбільших торгових організацій на західному узбережжі. У часи Fallout штаб-квартира «Червоного каравану» перебувала в Хабе. Там, за словами Декера, вони займали лікарні, поки не прийшли Чада Собору. Після цього вони перебралися на склад у північно-західній частині торгового кварталу. «Червоний караван» був заснований близько 2150 ріка, і до 2280 ріку йому як компанії вже близько 130 років.

2161 рік Редагувати

У 2161 ріккомпанією управляє Деметр Ромара разом зі своєю дочкою Кері, яка завідує рухами караванів. Торгові маршрути вважаються одними з найнебезпечніших (за збройний супровід виплачують найвищу плату — 600 кришок) та включають Джанктаун, Могильник, Некрополь і Братство Стали.

2281 рік Редагувати

Вперше з «Червоним караваном» гравець зустрічається (дізнається про його існування) у квесті «Стрілянина у примарному місті». Тоді ж на карті з'являється позначка локації. Формально «Червоний караван» — бродячі торговці з постійною базою (гуртожиток караванників, офіс). Але Еліс Маклафферти, директор «Червоного каравану», прагне до монополії на ринку торгівлі. І для отримання монопольних прав не гребує нічим, навіть наймаючи за хорошу плату людей для проведення незаконних операцій (робота старателя Логана в радіоактивному таборі Серчлайт, спроба найняти Кур'єра для нальоту на компанію «Зброярі»).

Поява Редагувати

«Червоний караван» з'являється у Fallout, Fallout: New Vegas, a також повинен був з'явитися у Van Buren. В Fallout 2 компанія не з'являється, але в Кламате зустрічаються її емблеми.

Галерея Редагувати