FANDOM

Gametitle-FO3.png

Чеві-Чейз (англ. Chevy Chase) — локація Fallout 3, район на півночі Вашингтону.

Опис Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Квести Редагувати

Слід у слід • У разі направлення до будівлі «Новини Галактики» у пошуках батька Самотній Подорожній зустріне учасників групи Братства СталіЛев'ячий Прайд під проводом Сари Лайонс. Разом із загоном можна найбільш ефективно і швидко розправитися з супермутантами, чинять опір. Дійшовши до будівлі новин площа перед будівлею піддається нападу супермутанта бегемота, який призведе до загибелі однієї з учасниць Параду — Реддін. Що залишилися в живих солдати Братства Сталі на аванпосту будівлі «Новини Галактики» і Лев'ячий Прайд намагаються знищити Бегемота своїми силами.

Найбільш зручно використовувати для знищення Бегемота «Товстун», який можна знайти на трупі одного з убитих паладинів Братства Сталі. Використання «Товстуни» значно полегшить завдання зі знищення ворога, що в свою чергу дасть можливість пройти далі до Тридогнайту.

Знахідки Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • Якщо квест «Слід у слід» був пройдений, то Лев'ячий Прайд не з'явиться в даній локації.

Поява Редагувати

Чеві-Чейз з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Випадкова вікі