FANDOM

Gametitle-FO4.png

Час закінчується (англ. Out of Time) — один з основних квестів "Fallout 4".

Коротке проходження Редагувати

Детальне проходження Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Квест починається відразу після того, як камера Той що вижив розморожується вдруге в 2287 ріку. Вижив, задихаючись через брак повітря в камері, намагається вибратися назовні, двері камери відкривається і Той що вижив у своєму комбінезоні вилазить з неї, впавши на підлогу Сховища 111. Оговтавшись, він встає і вирішує відправитися за своїм викраденим сином Шоном.

Тому що вижив потрібно просто пробратися до головної дверей Сховища, по дорозі зустрічаються йому радтаракани. Їм треба дати відсіч кулаками або ж за допомогою знайденого зброї у Сховищі. Для другого способу підійдуть телескопічна палиця, що лежить на ящику перед вікном у кімнату з радтараканами і 10-мм пістолет, що знаходиться на столі в приймальні. Праворуч від цього столика є кімната, в якій знаходиться унікальна зброя «Кріолятор», який, втім, отримати відразу не вдасться — шафа, в якому він лежить замкнений на дуже складний замок. Необхідно розблокувати двері Сховища за допомогою термінала на столі, де знаходиться пістолет, і просуватися до виходу. Біля дверей назовні можна знайти Піп-Бой на руці мертвого вченого. З допомогою Піп-Бою потрібно розблокувати пульт управління, відкрити двері і пройти в ліфт назовні. На момент заходу на ліфт є можливість змінити параметри Основна характеристика основних характеристик.

« Приємного виходу на поверхню. Дякуємо, що вибрали «Волт-Тек». »

— Комп'ютер Сховища проводжає Обраного, який їде на ліфті до поверхні

Після виходу в Співдружність на Піп-бої з'явиться сигнал про доступність слухати Радіо Класику і Радіостанцію Даймонд-сіті.

Після підйому, необхідно звернутися до Сєнкчуарі-Хіллз. Біля свого будинку Той що вижив зустріне Кодсворта. В залежності від вибору реплік, він може дати коробку цукрових бомб, а так само запропонує допомогу в обшуку містечка і в пошуках Шона. Можна погодитися на його допомогу, але якщо переконати робота в тому, що Шона тут явно немає, то він відразу запропонує попрямувати в Конкорд і розпитати тамтешніх жителів.

При першому варіанті доведеться обійти кілька будинків сусідів в компанії з робо-дворецьким. Ворогами виступлять пара дутнів і радтараканів, які не представляють загрози, особливо проти пили і вогнемета Кодсворта. Так чи інакше, пошуки, не увінчаються успіхом, і робот запропонує попрямувати в Конкорд.

По дорозі туди, якщо піти по дорозі через стоянку вантажівок «Червона ракета», Той що вижив може зустріти свого першого друга і соратникаПсину, який, втім, ще не має своєї клички.

Діставшись до Конкорда, гравець застане неприємну картину — рейдери атакують групу мінітменів в музеї Волі, після їх ліквідації біля входу в музей завершується цей квест.

Стадії проходження Редагувати

Стадія Статус Опис
1 Покинути Сховище 111
10 Повернутися додому
20 Поговорити з Кодсвортом
30 Разом з Кодсвортом обшукати район
32 Вбити комах
34 Вбити комах
55 Оглянути Конкорд
65 Так Завдання виконано

Примітки Редагувати

Перед виходом зі Сховища 111 гравцеві пропонується можливість змінити вигляд Того що вижив перерозподіливши значення SPECIAL.

Вороги Редагувати

Нагорода Редагувати

Баги Редагувати

  • Якщо скористатися запропонованим зміною зовнішності, перед підйомом з притулку, то це може не вплинути на зовнішність Шона.
  • При виході зі Сховища не може розблокуватися досягнення, якщо змінити зовнішність (можливо виправлено). Лікування - завантаження збереження.
  • При виході з кріокамери персонаж може заблокуватися (можливо виправлено). Лікування - завантаження збереження.
  • Якщо змінити ім'я перед виходом, то після виходу з притулку персонаж не може зійти з місця.

Випадкова вікі