FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-VBGametitle-FB

« Вони з'явилися приблизно в той же час, що і ми, але ніхто не знає, звідки вони прийшли. До нас дійшли чутки, що їх лідер, Морфеус з Різники до того, як був «освічений» своїм Темним Богом. »

Ніколь

Чада Собору (англ. Children of the Cathedral) — релігійний культ, організований Творцем для прикриття діяльності його агентів і пропаганди ідей Єдність Єдності серед людей.

Вчення Чад Редагувати

Чада вважають, що ядерний апокаліпсис був очищенням планети. На їх думку, коли на землю зійшло Священне Полум'я — світло з Небес зрадив загрузла в пороках і егоїзмі людство. Але коли убивчий світло пронісся над Лос-Анджелесом, Собор — святе сховище для людської раси — вцілів, і в його глибинах народилася зцілювальна Сила — Творець, Темний Бог.

Тим не менш, на цьому страждання людства не закінчилися — пустки сповнені зла і поневірянь. Творець, сповнений любові до людства і хоче його зцілити, заради чого необхідно привести світ до Єдності — вищого і кращого рівня життя, що об'єднує людей усіх рас, прекрасного стану, до якого людство повинно прагнути. Борг Чад — нести мирну проповідь на пустки і очищати їх від скверни. Чада надають людям можливість врятувати свої тіла — через організовані Чадами лікарні — і душі через приєднання до Дітей. Супермутанты священними, бо носять на собі знак переродження і спокутування своїх минулих гріхів; Діти ночі — ангели Творця, які спокутують мирські гріхи кровопролиттям.

На практиці різні члени культу розуміють вчення по-різному — наприклад, Джейн з Хаба взагалі не вірить в Темного Бога, проповідуючи тотожність Творця зі Священним Полум'ям.

Атрибутика Культу Редагувати

Символами культу були:

  • Знак радіаційної небезпеки
  • Зображення ядерного вибуху

Атрибутами культу були:

Діяльність Культу Редагувати

Культ займався благодійністю. Роздавав їжу і воду, медикаменти. Всіляко заманював до себе нових послідовників. З часом послідовники прямували в паломництво в центр культу — Собор, де вони зустрічалися з Творцем. Велика частина з них асимілювалася, перетворюючись в різних мутантів і супермутантів, складових армію Творця, частина ставала новими адептами більш високого рівня, займаючись пошуком нових послідовників культу.

Богослови і послушники Редагувати

У грі повинні були бути присутніми два підрозділи Чад Собору — богослови і послушники. Богослови під виглядом поширення вчення займалися розвідкою і збором даних про Послідовників Апокаліпсису у Могильнике для пошуку вразливого місця. Якщо б таке місце було знайдено (або Виходець з Сховища допоміг би знищити Послідовників), то замість Послідовників у Бібліотеці з'явилася б група послушників Чад Собору. З невідомої причини обидві групи були вирізані з фінальної версії гри

Кінець Культу Редагувати

Культ «Чад Собору» був знищений разом з Творцем у 2162 ріку Вихідцем з Сховища. Залишки культу, які перебували у всіх великих містах, розбіглися.

Поява Редагувати

Організація Чада Собору з'являється у Fallout та згадується у Fallout Bible.

Галерея Редагувати

Див. також Редагувати

Діти Атома

Шаблон:Navbox Собор