FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 PLGametitle-FO3 BSGametitle-FO4

Цитадель (англ. Citadel) — локація Fallout 3.

Розташування Редагувати

Найпростіші способи дістатися до Цитаделі — рухатися вздовж ріки Потомак на південний схід від станції Фоллз-Черч — схід або північний-схід від Арлінгтонської бібліотеки. Помітити вхід в Цитадель досить легко — це величезні ворота з краном, вмонтовані в один з кутів будівлі.

Опис Редагувати

Це штаб-квартира Братства Сталі на Столичному Пустищі. Являє собою сильно зруйноване, але заново укріплене Братством довоєнну будівлю Пентагону з високими неприступними стінами, з яких солдати Братства готові вести вогонь. По периметру Цитадель патрулюється невеликими загонами і охороняється турелями. Важкі масивні ворота піднімаються за допомогою крана, вхід в Цитадель охороняють паладин Бэл, лицар Братства і робот-охоронець.

З самого початку гри Цитадель охороняють паладини Братства Сталі, які не пускають Самотнього Подорожнього всередину. Потрапити туди можна тільки в супроводі доктора Лі та її команди у ході квесту «Жива вода». Там же Подорожній дізнається місцезнаходження Сховище 87 з ГЕКК.

Персонажі Редагувати

  • Старійшина Лайонс — голова Братства Сталі на Столичному Пустищі.
  • Вищий паладин Крос — можливий напарник Подорожнього, його знайома батька і охоронець старійшини.
  • Писар Ротшильд — головний писар Братства. Начальник робіт над Ліберті Праймом.
  • Лицар-капітан Дурга — торговець (в основному зброєю) і ремонтник Братства. Її можна знайти в лабораторії — навпаки Ліберті Прайму знаходиться двері, що веде в приміщення підвального типу. Там же зберігається арсенал і, власне, торгує Дурга.
  • Скальпель — трохи чокнутий Містер Сміливець, що виконує роль лікаря. Може завдати збиток Подорожньому під час «лікування». Знаходиться в місцевому медичному відділенні в кільці «Б».
  • «Лев'ячий Прайд»
    • Страж Сара Лайонс — доньку старійшини Лайонса, командир «Лев'ячого Прайду».
    • Паладин Глэйд — спеціаліст «Прайду» важкого озброєння. Приймає ставки на даний ім'я Ката.
    • Паладин Кодьяк — солдат «Прайду», як він сам висловлюється, «майстер на всі руки».
    • Паладин Варгас — член «Прайду». З них Самотній Подорожній вперше зустрічається у будівлі РНГ.
    • Лицар-капітан Сутінок — жінка-снайпер. З несхваленням відноситься до легковажності товаришів щодо Ката. Самому Кату вона не довіряє, так як «він доповідає про все тільки варту Лайонс, а іншим — ні слова. Такого солдату я не можу довіряти».
    • Лицар-капітан Колвін — член «Прайду».
    • Лицар-капітан Кат — небагатослівний боєць «Лев'ячого Прайду». Нікому не називав свого імені, з-за чого його колеги навіть почали приймати ставки, хто дізнається його ім'я. Цим «хтось», зрозуміло, стане Самотній Подорожній. Справжнє ім'я Ката — Ірвін. Спеціалізується на диверсії та спецоперації. Ночами часто виходить поодинці в Пустку.

Знахідки Редагувати

Всі речі в Цитаделі безхозні, тому їх крадіжка не вважається злочином, і карма не знімається. Те ж саме можна сказати про злом терміналів і сейфів.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Цитадель можна розбомбити у додатку "Broken Steel". Якщо це зробити, то Братство Стали назавжди стане вороже до Подорожньому.
  • У південної стіни Цитаделі кожні 72 години відбувається бій між стрілками Братства на башточках і двома супермутантами, часто за підтримки кентавра.
  • При швидкому подорожі до Цитаделі біля воріт кожні 72 години виникає супермутант або кентавр. Відразу після завантаження можна взяти участь в бою з ними на стороні охорони воріт.
  • Біля південних стін Цитаделі може бути спійманий сигнал Радіо Народної Республіки Америка.
  • plGametitle-FO3 PL Цитадель згадується в замітці про Пойнт-Лукаут.
  • Згадується паладином Дансом "Fallout 4".

Поява Редагувати

Цитадель з'являється у Fallout 3 та згадується у доповненні до Fallout 3Point Lookout та Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Цитадель копіює реально існуюча будівля Пентагону, в якій розміщується штаб-квартира Міністерства оборони США; знаходиться в передмісті Вашингтона — Арлінгтоні, на правому березі річки Потомак.

Баги Редагувати

Якщо дивитися на головний вхід, то праворуч буде дорога і руїни будинків з камінням. Між цими каменями можна пролізти крізь текстури і пройти в Цитадель з задньої частини двері, яка буде знаходитися ближче до головного входу. Це дає можливість навчитися носити силову броню до отримання квесту.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Цитадель

Шаблон:Navbox Братство Стали

Випадкова вікі