FANDOM

Gametitle-FO4.png

Цех складання машин «Корвега» (англ. Corvega assembly plant) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться в південній частині міста Лексінгтон, за мостом.

Цех складання машин «Корвега» до Великої війни належав компанії Крайслус Моторс.

Дане місце було домом для групи рейдерів, які перебували під постійними набігами диких гулей, на момент, коли туди прийшов Вижив.

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

У нижній частині однієї з далеких кімнат знаходиться склад боєприпасів. Відкрити його можна ключем, який знаходиться у Хряща. Всередині 3 ящики з боєприпасами, ящик з інструментами (замкнений) і спортивна сумка з випадковим зброєю і боєприпасами.

Примітки Редагувати

  • Протектрон, активоване з терміналу, може істотно полегшити задачу по зачистці приміщення від рейдерів. Але якщо Вижив при цьому завдасть ушкодження хоча б одній з двох турелей, протектрон стане до нього ворожий.
  • При першому відвідуванні локації після зачистки «Согас Айронворкс» в терміналі Джареда з'явиться пункт Шлак мертвий в якому буде зазначено наступне: 'Хтось загасив Шлака і Кованих. Хто саме, не зрозуміло, але схоже, хтось з боку, не інша банда. У Співдружності з'явився новий гравець?.
  • В цех можна увійти через зруйновану каналізаційну трубу трохи північніше від головного входу.
  • Можлива поява чудовиська перед головним входом, або в місті перед ним.
  • Всі рейдери, крім іменного Джареда, респавнятся через кілька днів.

Появу Редагувати

Цех складання машин «Корвега» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Випадкова вікі