Fandom

Архіви Fallout

Церква Дітей Атома

6917статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO3.pngGametitle-FO3 BS.pngGametitle-FO4.pngGametitle-FO4 FH.png

« В основі віри дітей Атома лежить ідея, що в кожному окремому атомі міститься цілий всесвіт. Коли атомна маса ділиться, єдина всесвіт поділяється на дві частини — це найвеличніший акт Атомного творіння. Часом в єдиному духовному дійстві народжуються трильйонів трильйонів нових всесвітів. Останнє таке подія сталося тут, двісті років тому. Там, де більшість втрачених дітей Атома бачать лише війну і руйнування, ми бачимо творення і єднання в Атомному Сяйві. »

— Сповідник Кромвель

Церква Дітей Атома (англ. Church of the Children of Atom) — організація Fallout 3, Fallout 4 та доповнення Far Harbor.

Історія Редагувати

За словами Маньї Варгас, при падінні літака утворився кратер, в якому вціліла не вибухнула атомна бомба. Утворений кратер переховував від піщаних бур тоді перше основавшихся там поселенців майбутньої Мегатонни, які сподівалися потрапити в Притулок 101. Вже тоді серед них зародився культ поклоніння бомбу. Через деякий час з розвитком ринку мешканці захотіли звести стіни заради поліпшення захисту від рейдерів і супермутантів. Частина жителів хотіла позбутися бомби в кратері, однак люди Церкви Атома висловилися проти. Більшість жителів міста не захотіло її чіпати і бомба залишилася на місці.

Точний час зародження культу невідомо, але безперечним фактом є те, що в Мегатонне культ виник після Великої війни під час формування інфраструктури Мегатонни.

Опис Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Ці віруючі моляться за спасителя особливого роду[1]. Їх божество — Атом — являє собою втілення ідеалу спасителя, який дарствует порятунок людям допомогою радіації радіоактивного розпаду на нові атоми, які втіляться в інші форми життя. Церква Дітей Атома вчить, що війна 2077 ріка насправді найбільшим проявом їх волі божества — Атома[2]. Атомна бомба Мегатонне стала об'єктом поклоніння цьому божеству. Діти Атома вірять в божественну силу радіації. Фанатичні адепти цієї секти моляться богу по імені Атом і мріють про Великому Розподілі.[3]

У 2277 ріку церквою Атома в Мегатонне управляють Сповідник Кромвель і Мати Майя. Вони разом із парафіянами знаходяться в церкви. Послідовники вчення церкви бідно одягнені, як символ культу використовується знак радіоактивної небезпеки. Кромвель щоденно здійснює молитви, стоячи в радіоактивного калюжі, де знаходиться не вибухнула атомна бомба. Радіоактивну воду Кромвель називає «променистої» і пропонує всім бажаючим її випити, щоб долучиться до Сили Атома. Самі ж Діти Атома п'ють воду з цієї калюжі, купаються в ній і слухають проповіді сповідника. Навіть не дивлячись на проведене своє місіонерство сповідника і його попередників, Кромвель в розмові з Майєю зазначає, що розчарований тим, що мешканці Мегатонни в своїй більшості байдужі до їх релігійного руху.

Пізніше, після запуску очисника на меморіалі Джефферсона частина послушників церкви на чолі з Матінкою Кюрі III відокремлюється від церкви Кромвеля, стверджуючи, що до Атому лежить інший шлях. Група йде в Спрингвейл і засновує там монастир Вічного Світу.

Fallout 4 Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

До 2287 рікяк і колишні послідовники, так і новопосвячені церкви Атома приходять в Співдружність, поневіряються по різних місцях і засновують поселення: Будинок в кратері, поселення на маяку Кингспорта, звалищі братів Джалбертов, а також Кратері Атома, в центрі самої небезпечної частини Співдружності — Світного моря, де також займають і дозорець ділянку. Відмінною і самої загадкової особливістю Дітей Атома в Співдружності, є повний імунітет до радіації і радіаційного зброї - при вибуху молотов-коли, Діти Атома можуть бути відкинуті, але не сам вибух, не радіація від вибуху, не завдасть шкоди їх здоров'ю.

Лідером церкви Атома в Співдружності є Мати Ізольда у Кратері Атома.

На відміну від своїх співтоваришів у Мегатонне Діти Атома краще озброєні і забезпечені: свої табори вони мінують ядерними, плазмовими і осколковими мінами і радіаційними пастками від ворогів і недоброзичливців, а на озброєнні вони мають молотов-колу і гамма-гармати. Культ також придбав багато послідовників — крім поселень послідовники культу можуть зустрічатися в багатьох випадкових зустрічах. У технологічному аспекті, з моменту свого створення, організація дуже далеко просунулася: створені ними зразки вогнепальної (радієвий карабін) і енергетичного, зброї (гамма-гармата), незважаючи на кустарність виробництва, демонструють високу вражаючу ефективність, а кидали гранати молотов-кола, є найефективнішим типом гранат, які можна виявити на пустищах. Все це дозволяє припустити, що Діти Атома володіють хорошими технічними фахівцями, які не поступаються, таким великим організаціям як Братство Сталі і Анклав.

Через деякий час після проживання в кратері Атома Мати Ізольда направила Брата Хобермана для дослідження скелястій печери на південний схід. За її припущенням там знаходиться небезпечний мешканець — Верджил. Брат Хоберман знайшов печеру і в ході її обстеження зрозумів, що вона надійно захищена, після чого повідомляє Ізольду про те, що не може напасти на мешканця печер, поки не отримає її дозволу або знака Атома.[4]

На звалищі братів Джалбертов служителі культу Атома були войовничо налаштовані до оточуючих їх мешканцям — після того, як ті прийшли до них торгувати, віруючі на чолі з братом Едмундом піддали людей високим дозам радіації, після чого стали збирати радіоактивні покидьки в бочки на звалищі, споруджуючи майбутню святиню Атома, де можуть збиратися і молитися всі віряни.[5] Проте до 2287 році звалище з невідомої причини залишилася занедбаної, а на її території знаходяться трупи в одязі Дітей Атома.

Велике поділ Редагувати

Icon cut content.pngНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout 4 и не підтверджена основним каноном.

Icon cut content.png Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout 4

Far Harbor Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений

У тому ж 2287 році на Остріве культ Атома широко поширений серед його мешканців, тут рух очолює верховний сповідник Тект, що встав на місце свого попередника Мартіна і вирішив вести більш агресивну політику стосовно жителів Острова.

У часи керівництва Мартіна культ мав мирний напрям, де конфліктні ситуації не заохочувалися. Облаштувавшись у Ядрі і перетворивши його в місто і центр свого культу[3], Мартін слідував мирного трактування вчення церкви серед дітей Атома[6]. Пізніше стосунки між Дітьми Атома і жителями Фар-Харбора загострилися — Аллен Чи вбиває місіонера, прийшов до них і читав проповіді про вчення Атома. Незважаючи на вмовляння Мартіна прислухатися до голосу розуму і намагатися вирішити конфлікт, діти Атома на чолі з Тектом, який призначається новим сповідником, жадають помсти жителям Острова, а Мартіна оголошують зрадником. Невдовзі сам Мартін втік з Ядра і пізніше вирішує відійти від вчення церкви Атома[7].

За довгі роки жителі Фар-Харбора вбили чимало місіонерів Дітей Атома. Це кровопролиття тільки озлобило адептів. Діти Атома вважають радіоактивний туман божественним даром, який посланий, щоб очистити острів.[3]

Символіка церкви Атома в 2287 році доповнилася новими символами, представлені у вигляді рухомих і сполучених між собою атомних орбіталей, записів елементів на стінах з періодичної системи хімічних елементів. Ідол Матері служить ритуальним предметом в обряді посвячення Дітей Атома і уособлює собою Мати Туману, посланницю Атома і провідника обраних, яким уготована важлива роль в Його планах і в майбутньому всієї родини.

Стосунки з іншими організаціями Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений

В більшості своїй церква нейтрально ставиться до інших організацій, які не ворожі до них. Жителі Мегатонни здебільшого скептично ставляться до церкви Атома і деякі не довіряють їм. Шериф Лукас Сіммс також з числа цих осіб, які мають намір знешкодити атомну бомбу, привертає багато уваги і викликає у нього підозри.

Відомо, що жителі звалища братів Джалбертов були войовничі до оточуючих. Поселенці будинку на кратері і маяка Кингспорта також агресивно налаштовані, а жителі Кратера Атома нейтральні по відношенню до Вижив.

Жителі Фар-Харбора ненавидять Дітей Атома.[3]

Члени культу Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Fallout 4 Редагувати

Far Harbor Редагувати

Локації Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Fallout 4 Редагувати

Far Harbor Редагувати

Квести Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Fallout 4 Редагувати

Far Harbor Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений

Поява Редагувати

Церква Дітей Атома з'являється у Fallout 3, Fallout 4 та доповненні до Fallout 4Far Harbor.

За лаштунками Редагувати

Поклоніння дітей Атома неразорвавшейся атомній бомбі є відсиланням до фільму 1970 року «Під планетою мавп». Раніше цей же фільм послужив натхненням для створення містечка Надгробок (англ. Gravestone) Канзас-Сіті, локації Fallout Tactics, де аналогічний культ поклоніння ядерної зброї проводить Єпископ Дефкон.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Випадкова вікі