FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-FNV HHGametitle-VB
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші церкви.

Церква Ісуса Христа Святих останніх днів (англ. The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints), або мормони (англ. Mormons) — організація Honest Hearts, доповнення до Fallout: New Vegas та Van Buren.

Опис Редагувати

Релігійна організація, реставрационистская гілка християнства. ЦІХСОД існує в дійсності і світі Fallout продовжує своє існування після Великої війни. У іграх серії Fallout прихильників цього віровчення називають тільки мормонами — офіційна назва не використовується.

Мормонські поселення на заході США — зокрема, Нью-Ханаан на руїнах міста Огден, штат Юта, та інші — повинні були з'явитися як локації в Van Buren. Вони згадуються у Fallout: New Vegas, і в Honest Hearts є персонажі-мормони.

У 2281 ріку мормони існують у вигляді кількох розрізнених громад, які можуть відрізнятися за поглядами від довоєнних мормонів.[1]

Мормони в Fallout: New Vegas Редагувати

Мормонів так чи інакше згадують деякі персонажі гри. Лейла і Рінго згадують місто мормонів Нью-Ханаан. Еліс Маклафферти згадує мормонських торговців серед головних конкурентів «Червоного каравану», а в її комп'ютерному терміналі є запис, в якій згадується, що мормони погодилися на створення філії «Червоного каравану» в Нью-Ханаан. Джошуа Грехем, один з важливих згадуваних персонажів, є мормонским місіонером.

Мормони в Honest Hearts Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Вищезгаданий Джошуа Грехем, є мормоном і, мабуть, їх колишнім місіонером. Ще один персонаж з доповнення, Деніел, також відбувається з мормонської громади Нью-Ханаана.

Мормони в Van Buren Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Мормони також повинні були з'явитися в Van Buren.

Поява Редагувати

Мормони з'являються у доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts, a також повинні були з'явитися у Van Buren.

Примітки Редагувати