FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Центр постачання бостона поліції (англ. Boston Police rationing site) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Будівля на південь від Даймонд-сіті, трохи пошкоджене, але все ще міцне. Всередині всяке сміття, на другому поверсі ящик з малоцінних мотлохом. На стіні зверненої до перону з дверей можна зняти засув і розблокувати один вхід, біля внутрішнього торця будівлі яскраво світиться кнопка відкриває ворота. Добре помітний спуск до службового тунелю десь і лежать головні ласощі. Першу двері, захищену терміналом з паролем, можна обійти через пролом у стіні ліворуч, друга така ж виводить в підземні комунікації тунелю «Мас Пайк».

Важливо Редагувати

Входів на поверхні є два, але обидва замкнені зсередини. Можна відкрити замкнені на засув двері з допомогою вибухівки або пробратися в будівлю через дах. Для другого доведеться трохи пострибати: кут перону — контейнер — дах вагона — низька частина даху будівлі — контейнер, піднятий навантажувачем — низька частина даху з іншого боку будівлі — вибите вікно. Також можна ввійти з-під землі через Тунель «Мас Пайк». Для цього після входу в тунель (не важливо з якого кінця) потрібно триматися південної стіни.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Мешканці Редагувати

  • кротощури — на першому поверсі будівлі і в службовому тунелі.
  • Рад-олень — може з'явитися зовні будівлі.

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Центр постачання бостона поліції з'являється тільки у Fallout 4.