FANDOM

Gametitle-FO3 MZ

Центр біологічних досліджень (англ. Biological research) — локація на борту корабля Чужих «Дзета» у додатку до Fallout 3Mothership Zeta.

Опис Редагувати

Центр знаходиться між експериментальної лабораторії і капітанським містком. Усередині знаходяться кілька абоминаций, прибулець-робочий і кілька ворожих Чужих зі зброєю. Кілька мертвих прибульців можна знайти на підлозі центру, можливо вони були вбиті втекли абоминациями. В іншій частині локації є 3 телепорту, що ведуть у різні локації: блок Променя смерті, капітанський місток і на оглядову палубу.

Квести Редагувати

Ця галактика не настільки велика... • Потрібно активувати телепорт оглядової палуби, щоб дозволити компаньйонам Самотнього Подорожнього пройти. Телепорт на місток неактивний, і Подорожньому доведеться відправиться в блок Променя смерті, щоб продовжити квест.

Цінні знахідки Редагувати

Запис бранців чужих № 18

Примітки Редагувати

  • Центр біологічних досліджень буде недоступна після виконання квесту «Ця галактика не настільки велика...».
  • Потрібно переконатися, що зібрані 24 з 25 записів бранців чужих до того, як увійти в блок Променя смерті. Це остання можливість знайти відсутні записи. Після телепортування в блок Променя телепорт зламається.

Поява Редагувати

Центр біологічних досліджень з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta.