FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

« Компанія «Хьюбріс Комікс» була заснована як видавництво, але потім вийшла на ринок телебачення, радіомовлення та іграшок. У число її найпопулярніших торгових марок входять «Срібний Дощ» і «Грогнак-варвар». »

Завантажувальний екран

Хьюбріс Комікс (англ. Hubris Comics) — локація Fallout 4, будівля довоєнної «Хьюбріс Комікс».

Історія Редагувати

« До того, як почалося бомбардування, вони знімали першу серію про Срібного Плаща у „Хьюбріс Комікс“. »

Кент Коннолі

Опис Редагувати

Сильно застаріле 4-х поверхова будівля Бостонського відділення «Хьюбріс Комікс». Всередині рясніє провалами в перекриттях і дірками в стінах, що дозволяє живуть в ньому гулям в буквальному сенсі падати на голову ввійшов туди досліднику. На першому поверсі розташований магазин, в середній частині будівлі розташовані офіси працівників і на самому верхньому поверсі — студія.

Термінали в офісах містять листування, розкриває конфлікт між співробітниками з-за зміни актриси, що грає роль супутниці Срібного Плаща.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Реакція напарників Редагувати

Перший поверх (магазин)

  • X6-88: «Ці зображення погано відповідають реальності. Їх наче малював дитина.»
  • Кейт: «Коли мені було дев'ять, я сперла книжку з коміксами у торговця з каравану. Разів сто її перечитала, поки предки не відібрали.»
  • Престон Гарві: «Любиш комікси? Я в свій час читав все, що на очі попадалися.»
  • Пайпер: Є тут старі випуски Грогнака-варвара Вони б стали в нагоді мені... дослідних цілей.''
  • Нік Валентайн: «Чесно кажучи, в коміксах життя приватного сищика набагато більш гламурна.»
  • Маккріді: «Ще б знайти випуск, де Мастадональд і Черепокалипс разом боролися проти Грогнака, і тоді в мене буде повний комплект.»
  • Диякон: 'Хьюбріс комікс. Прикольне чтиво. Я в свій час намагався повністю зібрати Грогнака-варвара.'
  • Паладин Данс: «Не розумію, навіщо читати ці ілюстровані манускрипти. Сюжетні лінії - просто маячня.»
  • Кюрі: «Любов людей до вимислів мене завжди вражала.»
  • Хенкок: «Тут, напевно, досі є що почитати.»
  • Кодсворт: 'Шукаєте новий випуск Грогнака, сер/мем?'

Верхній поверх (телестудія)

  • X6-88: «Засновники Інституту засуджували телебачення. Вважав його шкідливим для розвитку науки.»
  • Кейт: «А це навіщо їм знадобився?»
  • Престон Гарві: «Срібний Плащ! Зізнаюся, я завжди обожнював це шоу.»
  • Пайпер: 'Здається, ми знайшли таємний сховище Срібного Плаща.'
  • Нік Валентайн: «Ха. Так ось, значить, де знімали це жахливе телешоу.»
  • Маккріді: ''Так ось, значить, де знімали старе шоу Срібний Дощ. Шкода, що я його не бачив.»
  • Диякон: «А що, телешоу дійсно знімалися саме так?»
  • Паладин Данс: «Стародавня телестудія. Обладнання нагоді Братству.»
  • Кюрі: «Телестудія. Нам дадуть автографи?»
  • Хенкок: «Це самий ідіотський тир, який я коли-небудь бачив.»
  • Кодсворт: ''Це ж павільйон звукозапису Срібний Дощ. Виглядає, правда, дуже бюджетно.»

Поява Редагувати

Бостонське відділення Хьюбріс Комікс з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Хьюбріс Комікс