Fandom

Архіви Fallout

Холодна війна

6206статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO3.pngGametitle-FOT.png

Холодна війна (англ. Cold War) — згадувана подія в історії світу Fallout.

Опис Редагувати

Глобальне геополітичне, військове, економічне та ідеологічне протистояння, що почалося після Другої Світової війни і тривало до 2052 ріка, коли на зміну Холодній війні прийшли Війни за ресурси.

Однією з головних складових конфронтації була ідеологічна боротьба — як наслідок суперечності між капіталістичної та комуністичної моделями державного устрою.

Настільки тривалий період протистояння пояснюється тим, що світ Fallout розходиться з реальним якраз після закінчення Другої Світової. Відомо лише те, що Війна у В'єтнамі також мала місце у цьому світі.

Підсумки Холодної війни були такі, що СРСР не розпався. Головним ідеологічним і політичним супротивником США став Китай, змістивши Радянський Союз з чільної позиції «Імперії зла». Відомо, що СРСР і Китай мали свої посольства в США, але після наростаючого конфлікту між Китаєм і Америкою китайський посол був відкликаний. Примітно те, що відносини Штатів і СРСР були куди краще[1].

Зрештою, протистояння США і Китаю переросло в відкриту війну, привела в кінцевому рахунку до Великої війни.

Примітки Редагувати

  1. Один з персонажів Fallout, Наталія Дубровська, є онукою радянського посла, який працював у Радянському консульстві у Лос-Анджелесі, для сім'ї якого були зарезервовані місця у Притулок 13

Випадкова вікі