FANDOM

Gametitle-FNV

« Табіта: «Е-е... Я бачу Ніла...».
Ронда: «Ніла з першого покоління, що живе під горою? І що він чинить?».
Табіта: «Стоїть біля своєї хатини там, внизу».
»

— Табіта в ефірі радіо гори Блек

Хатина Нілу (англ. Neil's shack) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Розташована в пустелі Мохаве, майже в самому центрі її, на схід від Слоуна, та на північний-схід від Хідден-Велі, біля підніжжя гори Блек.

Це стара халупа, фактично навіс з підручних матеріалів на самому початку серпантину, що веде на гору Блек. Всередині є два металевих стелажа, два столи, на одному з них радіоприймач, кілька стільців і матрац для відпочинку. В хатині живе Ніл, супермутант першого покоління. При наближенні Кур'єра до локації на певну відстань Ніл сам підбігає до нього і попереджає про небезпеки, які чекають в районі гори Блек. У діалозі він розповідає про історію гори Блек, радіомовної станції, Табіти, держави Утобіта[1], Маркуса, Рауля і Джейкобстаун. На прохання Кур'єра Ніл також розповість про шлях на вершину гори, блок-пости супермутантів, патрулях, що курсують по дорозі, і Тінях, що використовують стелс-бої.

Квести Редагувати

« Це місце небезпечне, людина — особливо для твоїх родичів! Пропоную тобі повернути назад. Далі тебе не чекає нічого хорошого. »

— Ніл при першій зустрічі з Кур'єром

Діалог Кур'єра з Нілом дає старт квесту «Божевілля», що вимагає піднятися на вершину гори Блек і припинити правління Табіти. При рівні 50 % і більше навичкау «Красномовство» Кур'єр може переконати Нілу допомогти йому. Квест може бути виконаний і без допомоги Нілу.

Знахідки Редагувати

Осколкова граната — 2 шт. на полицях.

Примітки Редагувати

Хатина Нілу є найбільш близьким маркером від географічного центру карти "Fallout: New Vegas".

Поява Редагувати

Хатина Нілу з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. У локалізації Ніл називає державу Утобита "«штат Утобита»", а главнокомандующую Табіту — "«вищим командиром»".

Випадкова вікі