FANDOM

Gametitle-FO3.png

Форт Індепенденс (англ. Fort Independence) — локація "Fallout 3", штаб-квартира Ізгоїв Братства на Столичного Пустища.

Опис Редагувати

Знаходиться західніше руїн Фэйрфакса. Коли Самотній Подорожній вперше підходить до форту, після невеликого монологу Морган, на форт, з боку дороги ведуть до головного входу, тут же нападають рейдери (згодом з'являються там регулярно).

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Агент Ізгоїв по збору

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Проникнення в форт до того, як Подорожній Агент Ізгоїв по збору стає союзником Ізгоїв, викличе ворожість з боку всієї фракції надалі.
  • При першому відвідуванні форту ворота можуть бути замкнені (середній); після розмови з захисником Морган про можливу співпрацю, зберігач Каден вийде з будинку і відкриє їх, щоб гравець міг продовжити розмову вже з ним.

Появу Редагувати

Форт Індепенденс з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

  • Якщо зламати і перенастроювати турелі на нижніх рівнях, то вони не будуть нікого атакувати, але і їх знищити не вийде — ізгої будуть вічно стріляти по них.
  • Іноді ворота форту залишаються замкнутими незважаючи ні на що, ні на заслужену довіру Ізгоїв, ні на кількість відвідувань форту. Виправити ситуацію можна тільки зламавши замок. Ворожнечі з боку ізгоїв і зниження карми це не викличе.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Ізгої Братства

Випадкова вікі